Utmaning: Rädda ditt finger!

Inlägg #1: Postat: 2001-11-14 14:28:00
Niklas Berg
Hehe... I och för sig talar din kommentar rätt bra för sig själv men jag får väl bemöta den ändå. Jag insåg givetvis din ironi och skriver ju faktiskt rakt ut att jag förstår att det är hypotetiskt. Tyvärr saknar din ironi någon finess och det blir knappast något "avstamp" att notera, inte ens ett större avstamp än "PATETISKT!!! KÖTT E GÖTT!!! FUCK THE PIGS...". forts...
Inlägg #2: Postat: 2001-11-14 14:29:00
Niklas Berg
...forts
Du får välja, antingen bemöter folk din artikels "avstamp" eller så är den ironiskt intetsägande och därmed inget att bemöta. Du kan inte få både och vet du. Lite synd om dig också kanske men hur ska du ha det?
Inlägg #3: Postat: 2001-11-14 17:33:00
Nina Thell
Men du.. du har ju inte framfört några schyssta argument emot att inte äta kött varken ur "politisk" synvinkel vad det nu skulle vara eller inte. Din artikel var ju bara en massa "skulle du välja att dö av cancer eller att bli mördad, du måste välja"-nonsens, och inget seriöst avstamp där alls vad jag kan se. Och vad det gäller.... ->
Inlägg #4: Postat: 2001-11-14 17:35:00
Nina Thell
-> ...din sista mening här säger den absolut ingenting. Det tycks mig att du vill värja dig emot det du skrivit på skoj och bara göra klart att du inte tänker ändra åsikt, utan att ha riktiga argument från början..
Laddar...