|
Inlägg #1: Postat: 2001-11-13 22:28:00
|
|
Magnus |
Klart att välutbildade människor kan vilja bli väktare. Funderar själv på att bli väktare. Och bara för att man inte är välutbildad innebär det inte att man beter sig på det dåliga sättet som dessa väktare gjort. Det finns tusentals väktare i sverige, och det är synd att några rötägg ska dra ner dom i smutsen. Det finns människor i alla yrkeskategorier som missköter sig.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-11-13 23:11:00
|
|
peter |
väktare är oftast personer som misslyckats med att bli polis, om dom är sämre människor för det har jag ingen aning om
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-11-15 11:16:00
|
|
Flemens |
Ja du peter, lite mer fakta som du kan ta med dig: Kvinnor har en hemlig dröm att bli våldtagna av flera män. Alla invandrare kommer hit för bidragens skull. Köttet på pizzan är kattkött. Negrer har stor kuk.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-11-15 11:48:00
|
|
Fredrik Brandberg |
Varför bråka om saken? Det är väl bara att syna befintliga väktares akademiska nivå. Gör sedan denna fråga till en riksangelägenhet. Låt sittande politiker få en uniform och sätt dem på rondering och patrull, gärna i T-banan. Fasen också, jag glömde att många av politikerna inte heller är särskilt bildade.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-11-15 11:49:00
|
|
Fredrik Brandberg |
Jag glömde en sak... Politikerna skall givetvis har rätt lön för sin insats, en typisk väktarlön.
|
| |