|
Inlägg #1: Postat: 2001-11-13 20:47:00
|
|
Michael Lundahl |
Så du är tankeläsare och synsk eller vad? Dina insinuationer är lika löjliga och grundlösa som Zeids. Eller var du där och bevittnade alltihop?! Jaså inte... hur fan vet du då vad som hände eller vad utslaget skulla ha blivit om det inte var en polis som åtalades? Nå ta ditt fjärrskåderi och lek med det någon annanstans.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-11-13 20:57:00
|
|
Fille |
Michael; Och hur fan kan du veta vad som hände? Inbilla ingen att inte statens hantlangare håller varandra om ryggen. Vem tror på en turk när en snut har talat? Thats the real world asshole!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-11-13 21:29:00
|
|
Michael Lundahl |
*GARV* Det är just det som är hela grejen... jag vet inte... och DU vet inte vad som hände där. Hur fan kan du då sitta här och säga "Si och så var det... om det inte hade varit en snut hade han blivit fälld."? Kan du förklara det? Sedan föreslår jag att du läser på om en rätt viktigt princip... inte för att sådana som du egentligen bryr er lynchmobbar gör sällan det. Det är principen "OSKYLDIG till motsatsen BEVISATS". Ha en bra dag, korkskalle.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-11-13 22:07:00
|
|
Fille |
Låtsas du var trög, eller är du det på riktigt? Har jag sagt att snuten skulle blivit fälld om han inte varit snut? Nej gubbjävel, jag sa att statens hantlangare klart som fan håller varandra om ryggen. Att du ifrågasätter det är får en ju att fundera om du sitter på små rosa moln eller om du medvetet låtsas vara dum för att få gapa i kommentarforumet.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-11-13 22:28:00
|
|
Michael Lundahl |
Sorry Fille... jag misstog dig fär Anders. Men påståendet kvarstår: Är du synsk och tankeläsare eller så att du känner alla Sveriges poliser och har mentala profiler på dem eller? "Statens hantlangare"... låter ju fint. Vad fan är du då då? "Working Class Hero"? "En oskyldig medborgare"? "Offer för Statens övergrepp"? Jag har inget över för förtal och självutnämnda änglar som gör sig skitviktiga genom att smutskasta andra. Dra du någonstans. jag har större förtroende för snuten än sådana som du.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2001-11-13 22:32:00
|
|
Fille |
Tjena Jönsson, hur fan kan du uttala dig om hur jag är som privatperson, är du synsk eller tankeläsare kanske? Jag har inte förtalat någon din självutnämde domare, jag har inte sagt ett jävla pip om att snuten var skyldig, däremot måste du leva på Pluto om du inte inser hur många övergrepp som faktiskt begås av statens hantlangare där bland annat poliskåren ingår. Att vråla som du gör är löjeväckande när verkligheten ser ut som den gör. Kom ut ur grottan din neander!
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2001-11-13 22:55:00
|
|
Fille |
"Jag har inget övers för förtal och självutnämnda änglar som gör sig skitviktiga genom att smutskasta andra". Helvete vad det klirrade i glashuset Lundahl. Du dödade just dig själv med en bumling till sten.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2001-11-14 07:32:00
|
|
Michael Lundahl |
Glöm det "Fille". Jag bygger inte mina hus i glas. Jag ser till att ha torrt på fötterna innan jag börjar kasta omkring mig. Det enda du har är söagord som "Statens hantlangare" och argument i stilen "Alla vet". Du har INGENTING att komma med i ett modernt rättsamhälle. Läs på din outbildade gaphals. Du vet INGENTING.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2001-11-14 07:32:00
|
|
Michael Lundahl |
Glöm det "Fille". Jag bygger inte mina hus i glas. Jag ser till att ha torrt på fötterna innan jag börjar kasta omkring mig. Det enda du har är slagord som "Statens hantlangare" och argument i stilen "Alla vet". Du har INGENTING att komma med i ett modernt rättsamhälle. Läs på din outbildade gaphals. Du vet INGENTING.
|
| |