Läget spänt i relativt lugna Kurdistan

Den här tråden diskuterar artikeln Läget spänt i relativt lugna Kurdistan.
Inlägg #1: Postat: 2011-02-18 21:33:00
forsblom
Kan du ge oss några länkar som bekräftar din rapport?
Inlägg #2: Postat: 2011-02-18 23:07:00
gunnar
Vem betalar demonstranterna? Vem betalar dig?
Inlägg #3: Postat: 2011-02-19 00:46:00
en besviken muslim
forsblom titta på denna länk från aljazeera hur de skjuter mot ett barn och döder honom

Länk: youtube.com

Gunnar vem har betalat till dig att anklaga demonstranterna som gick ut för att kämpa mot rättvisan och korruption och de ville ha el,vatten jobb och släppa 1000tals oskyldiga som sitter inne utan rättegång jag tror att det är dags för kurder att bli av med de två korrupta partierna som är allierat med usa och iran och de stjäl kurdernas tillgångar typ olja och gas och sälja billigt till usa och ira
Inlägg #4: Postat: 2011-02-19 11:08:00
Gunnar
#3 Ingen har betalat till mig, inte ens betalat mig. Jag har bara andra nyhetskanaler än dig. Jag har inte en aning om vad som händer i Kurdistan. Men rapporteringen från Egypten i pk-media är i bästa fall bristfällig. Antar bara att samma rapporteringsmönster upprepas. Du förstår det finns en plan med att det rapporteras felaktigt från dessa länder. I Egyptens fall skulle Mubarak störtas för han inte längre lydde sin husse. Han var emot den sedan länge planerade invasionen i Iran. Han kommer att ersättas med en ny marionett som inte motsätter sig husses vilja i fråga om Iran. Har du funderat på det? Vidare skulle jag nog vara försiktig med att tro för mycket på aljazeera, Den är kontrollerad av London...
Inlägg #5: Postat: 2011-02-19 23:02:00
forsblom
#3 En besviken muslim. Din länk visar ett videoklipp på You Tube och från inte AlJazeera. Dessutom är videon på arabiska och alla kommentarer till den är på arabiska. Jag frågar igen, kan du ge oss några länkar som bekräftar din rapport?
Laddar...