Vad har Darwin gemensamt med Hitler? #2

Inlägg #1: Postat: 2011-02-17 14:50:00
oscar berven
Huxley har rätt enl mig, och jag citerar allt som oftast Goethe ”Det finns ingen mer hopplöst förslavad än den som tror sig leva fri”. ____sidnot; Jag lyssnade på gnosticmedia intervju med Christopher Knowles Länk: gnosticmedia.com där han menar att det var svårare att revoltera på 50-60 talet i en rock n roll kontext, men jag tror precis tvärtom, om vi tror vi lever hyfsat fritt, men eg är förslavade i en alldeles falsk frihet, då har vi inget att kämpa för, vi är förlorade. Jag anar i milleniegenerationerna en hålögdhet och kulturell afatisk/apatisk politisk korrekthet, ett samhälle som inte är medveten om sin patologi! Länk: wik.inormous.net ____ Age of Transitions av Aaron Franz är mycket sevärd om du inte redan sett Länk: wik.inormous.net och som jag nämt i den felaktiga del två tråden om krafter bakom Hitler, UN, One World Governing mm Länk: wik.inormous.net
Inlägg #2: Postat: 2011-02-24 16:02:00
Thomas L. Aabo
Bara Usa och Tyskland. Höll inte Sovjet på med något alls? Verkar skumt!!!
Inlägg #3: Postat: 2011-02-24 18:10:00
Spartacus70
#2 Visst höll ryssarna på också men jag har inte hunnit gå in på allt. Frimurarna gav igen för gammal osttzarens hjälp att besegra södern och experimenterade duktigt på fångarna i arbetslägren. Detta är bara en bråkdel av vad som försigått. Man kan skriva en bok i ämnet och mer ändå.
Laddar...