Fruktad av alla

Inlägg #1: Postat: 2001-11-12 23:02:00
Katarina Jönsson
Jag är brutal. Hade jag kunnat åka skridskor så hade jag med all säkerhet funnits i en hockeyrink och piskat skiten ur folk som kom i närheten. Varför tror du egentligen jag spelar rugby? För att springa runt som en balettfjant och inte röra någon. ha!
Inlägg #2: Postat: 2001-11-13 08:26:00
Christian
Spelar du rugby på fritiden så är det ju bara att ösa på om. Om du skadar folk på skolgympan eller korpliret så borde du stängas av. Visst är det kul att köra hårt, men det får ju finnas en gräns...
Inlägg #3: Postat: 2001-11-13 19:46:00
Katarina Jönsson
Kommer folk in i min zon, så måste jag stoppa dem. bästa sättet att göra det på är att lura dem. misslyckas det, så är brutalitet det enda raka.
och ja, jag skadar folk på gympan, men då har de med all säkerhet själva slagit till mig. då ger jag igen. men, spelar de schysst, så bara knuffas jag lite granna. då håller de sig borta från mig. och vår lärare säger ju ingenting, så vad är egentligen problemet..
Inlägg #4: Postat: 2001-11-14 15:03:00
Martin
Herre gud så barnsligt... Väx upp, Katarina!
Inlägg #5: Postat: 2001-11-14 19:59:00
Katarina Jönsson
eftersom människan växer hela livet igenom, så kommer jag fortsätta växa tills jag dör. så visst kommer jag växa...

f.ö. kan jag informera om att tack vare mitt radioaktiva fält, så gjorde jag elva mål idag. jaja, jag fick lite blåmärken och en klubba ner i halsen, men shit happens..
Laddar...