Inlägg #1: Postat: 2001-11-12 08:13:00
|
Martina |
Jo visst, jag kan ju hittat på allt ihop, sånt kan man aldrig veta. Jag vill inte lämna några uppgifter om kampanjaren, han tycker nog tillräckligt synd om sig själv som läget är nu. Men jag kan ju säga så mycket som att min polare inte gav ut sitt nummer själv. Näh, jag kan inte påstå att det ur sitt sammanhang spelar någon roll om killen va med i MUF eller inte, händelsen spetsar bara till artikeln och ge den en snitsig poäng.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2001-11-12 16:17:00
|
Pär Karlsson |
Handlar allt bara om att få en snitsig artikel för dig??? Du säger själv att händelsen inte har något med MUF att göra, varför skriver du då en sån här artikel där du försöker ironisera MUF???
/Pär
|
|
Inlägg #3: Postat: 2001-11-12 16:37:00
|
Martina |
Varför tror du jag skriver här? för att skriva tråkiga stereotypa artiklar? nä, för att skapa debatt genom att skriva artiklar färgade av mig och mitt språk - vilket går väldigt bra. Eh, jag säger inte att hela händelsen inte hade något med MUF att göra - eftersom hela artikeln baseras på förbundet. Jag medger att jag kunde utelämnat utbjudningen, men jag gillade kontentan av den.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2001-11-12 20:45:00
|
Pär Karlsson |
Jag fattar bara inte hur man kan ha ett sådant nöje med att slänga ut 100 kr eller 300 kr för att skriva en massa skit och attackera personer? För du vill ju antagligen inte skriva stereotypa artiklar...
Så rik är jag inte, men det kanske du är?
|
|
Inlägg #5: Postat: 2001-11-12 21:01:00
|
frida jakobsson |
Nej martina. Självklart vill du skriva intressanta artiklar. men en förutsättning för att de ska bli det är om de är sanna! Ingen vill läsa massa fördomar-som faktiskt är det enda du har skrivit hittills. Förstår du att det är DU som inte är trovärdig. MUF:s heder består!
|
|
Inlägg #6: Postat: 2001-11-12 23:17:00
|
Martina |
Frida Jakobsson; det är ju riktigt skönt för dig att du ser det så. Det vet jag många andra som inte gör. Förstår DU inte att MUF inte framstår som ett trovärdigt ungdomsförbund då ni skickar representanter till skolan som skriker och gormar? Ah, så finns det ju vissa som springer till skolan frivilligt också för att just skrika och gorma.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2001-11-12 23:21:00
|
Martina |
Frida Jakobsson; Å du, skippa skitsnacket om sanningshalten i artikeln. För något annat än frågan om din närvaro kan du inte dementera eftersom du inte var närvarande vid händelsen. Det är klart jag såg det som en sanning att det inte fanns någon kvinnlig representat som medverkade eftersom jag rörde mig i éntren i stort sett hela eftermiddagen.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2001-11-13 15:18:00
|
Mikael Svensson |
Lite ironiskt att någon från UV talar om trovärdighet. Detta från ett ungdomsförbund som mest består av 15-16-åringar som tycker det är roligt att vara "rebeller" och springa runt och göra diverse civila olydnads-attentat, utan att veta något om seriös politik.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2001-11-13 16:08:00
|
frida jakobsson |
martina, jag har redan berättat för dig att jag rör mig runt i den skolan jag kampanjar i. Och vidare vill jag bara säga att din patetiska lilla artikel snarare har varit som bra reklam för MUF och dålig för UV. Men jag antar att vi har olika åsikter även om det.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2001-11-14 18:33:00
|
Martina |
Ah, men om du ser det så förstår jag inte varför du lipar.
|
|