|
Inlägg #1: Postat: 2001-11-09 18:15:00
|
|
Martina |
Jo tack, jag vet tillräckligt om moderat politik för att det ska stå mig upp i halsen. Har genom artikeln kräkts ut lite av det.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-11-11 20:15:00
|
|
karl Larson |
Du måste vara en bra politisk företrädare som måste spy ut dina argument. Vanliga människor brukar diskutera på en konstruktiv basis, men du verkar ju ha problem att uttrycka dig sakligt...
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-11-11 21:12:00
|
|
Martina |
Det kan ju inte du veta något om eftersom du inte sett några prov på min förmåga att uttrycka mig sakligt. Jag har givetvis skrivit artikeln på ett medvetet sätt. Jag har inte direkt misslyckats eftersom jag inte försökt lyckas med att skriva en traditionell saklig argumenterande artikel.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-11-12 00:25:00
|
|
Pär Karlsson |
Men kära ms Kallenberg!
Du säger att du lyckats med att framföra traditionellt sakligt argumenterande. Tycker du det är bättre med allmän pajkastning och personangrepp!!!
Nä, den här gången kan jag faktiskt bara hålla med MUF, LÄGG AV!!!
/Pär - partipolitiskt obunde
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-11-12 15:19:00
|
|
Martina |
Näh, det säger jag inte, utan att jag inte misslyckats eftersom jag inte försökt lyckas. Jag valde att skriva utifrån mitt perspektiv vilket jag är mycket medveten om inte är objektivt. Och om man själv bidragit till att pajen blivit bakad så vet man också vad man kan få i ansiktet!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2001-11-12 15:50:00
|
|
Karl Larson |
Synd att du bakade paj istället för att ha en konstruktiv diskussion om politik. Men det verkar ju som om du gillar pajkastning, trodde det hörde hemma på partiledardebatter, men jag antar att du vill föra traditionen vidare? Då kommer verkligen unga människor tycka det är kul med politik...
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2001-11-12 16:13:00
|
|
Martina |
Karl Larsson; Du, dina inlägg är så jävla insyltade så det finns knappt nått mer att bre på - men du lägger lager på lager. Men oj, det kanske är så att du inte fattar mina metaforiska jämförelser, eller spelar du på din dumhet? Liknelsen om pajen - Man får stå för det man själv bidragit till.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2001-11-13 12:06:00
|
|
Karl Larson |
Vems argument är det som börjar ta slut?? Dina inlägg blir ju bara mer och mer patetiska, och innehåller mer och mer svordomar. Det brukar vara ett tecken på att man inte har något vettigt att säga...
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2001-11-13 12:29:00
|
|
Martina |
Jag tycker att det inte finns så mycket mer att säga. Ni har spytt galla över artikeln och jag står fortfarande för innehållet, så längre kommer vi inte i diskussionen.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2001-11-14 17:41:00
|
|
Karl Larson |
Å så tog skribentens argument slut.....
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2001-11-14 18:40:00
|
|
Martina |
Om det känns bättre för dig att se det så - så bjuder jag på det. Men om du verkligen vill veta hur jag känner så är det snarare så att jag ser det meningslöst att längre försvara något som ni ändå inte förstår - min artikel.
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2001-11-15 19:34:00
|
|
Karl Larson |
Jo jag lärde mig läsa i ettan så jag tror nog jag förstår vad du skrivit. Sen är det självklart så att du får tycka och tänka vad du vill, men jag behöver ju inte hålla med dig om det. Speciellt inte när man gör det på ett så lågt sätt.
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2001-11-16 11:44:00
|
|
Martina |
Näh, men det är bra nu Karl Larsson, jag har inte missat vad du tycker, så du kan sluta upprepa dig.
|
| |