Hata Sourze

Inlägg #1: Postat: 2001-11-09 19:38:00
Marcus P
Alla är välkomna att skriva. Åtminstone har jag fattat det så. So get in the ring Anna.
Inlägg #2: Postat: 2001-11-09 19:46:00
Lena V
BINGO Marcus!:
Inlägg #3: Postat: 2001-11-09 19:53:00
sus
Jag håller delvis med dig Anna. Jag har slutat skriva. Tyckte det var kul i början. Tänkte att man skulle få och ge konstruktiv kritik. Men jag vet inte, kritiken känns mer affekterad än konstruktiv. Och jag förstår Niklas känsla!
Inlägg #4: Postat: 2001-11-10 14:19:00
Anna
Oväntat att den skulle komma. Jag har faktiskt ingen lust att skriva, men läser gärna. Och det verkar knappast vara så att det är brist på folk som v i l l skriva. Men det vore kul att läsa artiklar från fler än samma 10 personer hela tiden. Annars kan jag lika gärna köpa och läsa en tidning. Sen måste hela Sourze ligga på jordens segaste server. Det kan ta minuter att bara komma in och läsa en kommentar. Enerverande.
Inlägg #5: Postat: 2001-11-10 16:01:00
kee
att samma personer skriver mest är knappast sourzes fel! det kan man knappast göra nånting åt, om de känner att de vill dela med sig av precis varje liten sak som händer dem. och servern är inte heller sourzes fel, vill ni klaga på nån så klaga på wineasy. tror ni det är så kul att sitta och redigera åtta timmar om dagen när det segar som fan och blir felmeddelanden hela tiden? hata sourze för att man skriver med gemener endast, jaha. synd för dig.
Inlägg #6: Postat: 2001-11-11 23:03:00
Kim
Klart Sourze kan göra något åt det, man behöver väl inte publicera allt som dräller in. Och om man har världens segaste server kan man ju byta. Om man vill hålla siten levande vill säga. Den är snart död om du frågar mig.
Inlägg #7: Postat: 2001-11-12 09:57:00
Cecilia
Men ni måste gilla Sourze ändå eftersom ni är här. Visst finns det "stammisar" men det är ju ofta nya skribenter också. Neggiga är vad ni är.
Inlägg #8: Postat: 2001-11-12 11:39:00
kee
måste inte publicera allt som dräller in? jo, vad ska man göra då? slänga bort det? klart vi måste publicera allt som dräller in. och bytaserver är lättare gnällt än gjort. för mångfald av texterna så måste ju flera skriva., så skriv istället. och be andra skriva.
Inlägg #9: Postat: 2001-11-12 22:24:00
Anna
Jo, jag gillar ATT LÄSA på Sourze, både artiklar & kommentarer, men det går så in i h-vete sakta trots att man sitter med fet lina så jag BÖRJAR TRÖTTNA. Slänga bort? Tja, skicka tillbaka kanske? Införa max antal bidrag? Lyssna på användarna ever heard of MDI?? Vad vet jag, det är inte min site. Och det är väl lika viktigt med läsare som med skribenter eller??
Inlägg #10: Postat: 2001-11-13 09:07:00
Mary
Man kan inte annat än påtala problemen som användare, inte lösa dom. Fast Kees svar låter mest som användare är idioter som ska ge f*n i att klaga.
Laddar...