Släpp in känslorna i ditt företag

Inlägg #1: Postat: 2010-12-08 02:42:00
Aguirre
Arbetsköpare skall vara nöjda med om dom får köpa min arbetskraft, kan så vara..men mitt privat o själsliv ger dom fan i...snart är hela landet en otänkande IKEA-family och vi går omkring plastikopererade och säger "Ha en bra dag" till allt o alla...Sverige är en amerikansk delstat. Annars är allt ok :-
Inlägg #2: Postat: 2010-12-08 07:02:00
Dag Nilsson
#1 - Arbetsköpare heter det väl inte! Det sa du riktigt elakt. Det heter arbetsgivare och dessa är några jag verkligen beundrar. Oegennyttiga människor, som trots att det är så ont om arbete, ändå ger bort så mycket de bara kan. Om jag hade arbete så skulle jag behålla det. Men det är därför att jag är en arbetstagare. En sådan som bara ser till sitt eget. Hade jag varit som de goda arbetsgivarna, då hade genast givit bort mitt arbete. Det finns arbetsgivare som har givit bort allt och blivit helt arbetslösa. Tänk om även jag kan bli så god.
Inlägg #3: Postat: 2010-12-08 12:39:00
Aguirre
Ok Dag....vad dum jag känner mig...skall genast bli blå.
Gråta ut hos min arbetsgivare och ge allt för "teambuilding"
Ha en bra dag :-
Inlägg #4: Postat: 2011-01-21 05:15:00
Lena Olsson
Vissa arbetsplattser ar nog verkligen svora,dar man moste go emot sitt samvete. Se till de ekonomiska aspekterna mer an till miljon.Annars blir man arbetslos.Det finns nog monga satt att kanna sej klamd.Det finns inget skyddsnat.Hur utbildad ar Svensson i att visa kanslor. Siffror stor hogre i kurs.
Laddar...