Rymdens gåtfulla väsen

Inlägg #1: Postat: 2010-12-02 14:07:00
mats hägglöf
För mig synnerligen intressant läsning, hjärtligt tack! Jag faller lika platt som universum lär vara!
Inlägg #2: Postat: 2010-12-02 15:34:00
Thomas L. Aabo
"...Merkurius, Venus, Mars, Jupiter och Saturnus samt månen och solen. Det är också därifrån veckans sju dagar härstammar. ..."

Näh! Måndag månen, Tirsdag guden Tyr, Onsdag odens dag, Torsdag Tors Dag, Fredag Frejas dag, Lördag lögardagen löga sig är ett gammalt ord för att tvätta sig.
Inlägg #3: Postat: 2010-12-03 06:39:00
Per W
Jaså ?korkad kommentar från Thomas som vanligt. På simpel danska ja!
Vad tror du Lundi, Mardi, Mercredi, Jeudi, Vendredi, Samedi, Dimanche på det latinska franska språket betyder??
Inlägg #4: Postat: 2010-12-03 15:13:00
Thomas L. Aabo
Per W, du är tydligen obildbar.
Inlägg #5: Postat: 2010-12-06 12:17:00
Per W
Det är över din nivå att bedöma, Thomas
Inlägg #6: Postat: 2010-12-06 15:42:00
Thomas L. Aabo
Megolomani storhetsvansinne kan man behandlas för Per W.
Inlägg #7: Postat: 2010-12-06 18:04:00
Per W
Jag försökte, men det tog inte.
Inlägg #8: Postat: 2010-12-07 15:01:00
Thomas L. Aabo
Försök igen, det finns säkert både behandling och piller du kan få.
Inlägg #9: Postat: 2010-12-09 00:03:00
Aguirre
Jag längtar till den tid "då män var män,en stek var en stek,och små håriga varelser från Alpha Centauri var små håriga varelser från Alpha Centauri"
D.Adams
Inlägg #10: Postat: 2010-12-09 11:06:00
Leif E Ström
Det verkar som om Stockholms snögeneraler och astronomerna har något omedvetet gemensamt. Det har inte ordning på "vintergatorna". I en nyligen publicerad 06.12.2010 artikel av Barbro Plogander, Epoch Times Sverige, har två forskare funnit att kosmos kan ha tre gånger så många stjärnor som man tidigare trott vilket kan få konsekvenser för astronomernas arbete. En enorm felräkning av antalet stjärnor har gjorts, enligt astronomen Pieter van Dokkum vid Yale-universitetet och astrofysikern Charlie Conroy vid Harvard-universitetet.//Pieter van Dokkum kopplade ihop universum med människan. Han tog fram siffran för hur många celler det finns i en människas kropp 50 biljoner sedan multiplicerade han den siffran med antalet människor på jorden. Svaret blev 300 000 000 000 000 000 000 000 vilket alltså är lika med antalet stjärnor. Källa: Länk: nature.com
Inlägg #11: Postat: 2010-12-09 12:43:00
Blackie
Ja!, kan man kanske fundera lite på om denna religion fortfarande praktiseras inom vissa kretsar!?.. men det är säkert bara en slump som vanligt att vissa som lyfts upp och pushas ut i media av bland annat film och musikindustrin kallas för "Stjärnor"!. Kom att tänka på ett citat:"Millionaires dont use astrology… the billionaires do."-J. P. Morgan ;
Inlägg #12: Postat: 2010-12-09 23:32:00
Leif Erlingsson
Då blir kanske jag först i denna tråd att kommentera det självklara? förhållade att forntida högteknologi -- på History Channel rapporterar man såväl om städer inkl pyramider som numera ligger långt under vatten efter "floden"? som om forntida Aliens och UFO:s -- visar att vår nuvarande akademiska vetenskap är en skygglappsverksamhet. Där det är viktigt att sortera bort allt som inte passar in i paradigmet.

Den moderna mottagarkanalen är justerad till en extremt smalbandig inställning, långt, långt bort från DrömTidens bredbandskanal. Denna smalbandiga inställning är en avsiktlig handling från våra mästares sida. Den har sitt ursprung från Romarriket - varifrån vi alltså ännu denna dag har grunden för den rådande världsliga makten. Kanske det fortfarande rentav är samma 13 familjer som styr?
Inlägg #13: Postat: 2010-12-10 19:25:00
Leif Erlingsson
PS: Tror detta är relaterat till min förra kommentar: David Icke om Rothschild Zionism och om "The manufactured illusions of the Moon Matrix" or "The Truth Vibrations", which is it going to be? Länk: blogtalkradio.com Länk: blogtalkradio.com MP3, och "Who Built The Moon" "Christopher Knight" Länk: google.com
David Icke har förlöjligats, men han följer sin intuition och samlar andras arbete i ett större pussel. Ett pusselläggande vi alla behöver göra, om vi inte vill vara fast i den GAMLA världsordningen.
Laddar...