Inlägg #1: Postat: 2001-11-08 15:24:00
|
Marcus J |
Ärkekverulanten Sjöberg verkar ha tagit som livsuppgift att sitta i TV o bitcha nu när hans karriär är över. Han är sur för att pengarna är slut o folkets gunst försvann med resultaten. Kan tänka mig att han satt o svor på kammaren när en jävla ryska blev folkär.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2001-11-08 15:54:00
|
Andreas Alm |
Vilka är Patrik och Ludmilla? I sommar är det fotbolls-VM.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2001-11-08 17:20:00
|
Marcus P |
Jag håller absolut med dig. Det är inte så vanligt att jag gör det, men nu så... ;- Intressant är också om Herr Sjöberg tror att man blir bättre på att hoppa höjd av att snorta kola. Utom i fantasin.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2001-11-08 21:23:00
|
Erik |
Håller med till helt och hållet. Han framstår bara som en arg, människa, besviken med livet, och som därför gärna vill nedvärdera andra. Särskilt den där jävla ryskan som snodde hans plats som friidrottare nr.1
|
|
Inlägg #5: Postat: 2001-11-08 22:38:00
|
ModestyH |
Tack Frida!
Din artikel var efterlängtad! Min åsikt är att hon förtjänat de medaljer hon vunnit under sin tid som friidrottare! Är givetvis emot doping, men tycker inte att hon förtjänar den hatjakt som nu pågår!
|
|
Inlägg #6: Postat: 2001-11-09 00:38:00
|
Juanita Zanetti |
Han vill vara Sveriges idrottidol nummer 1. Men har han inte rätt att misstänka Ludmilla för fusk? Jag tror i för sig att han sa att han var säker, vilket jag också är, på att Ludmilla hade varit dopad hela vägen. Kanske inte det smidigaste att säga i TV.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2001-11-09 21:05:00
|
farbror Frej |
Sinkadus, till er alla!
I brökar för möcke
|
|
Inlägg #8: Postat: 2001-12-05 16:25:00
|
pete |
Det hade varit massmedialt självmord att mitt under den värsta "journalist-älska-ludmila" hysterin gå ut och påstå något sådant.
Sjöberg eller någon annan som hade försökt sig på det hade blivit anklagad för minst en av tre saker:
- avundsjuk
- man
- rasist, främlingsfientlig, dansk etc
Jo tack, vet nog hur svenska massmedier fungerar.
Håller dock med om att det är ruttet av Sjöberg att sparka på den som ligger. Han borde hålla klaffen precis som innan.
|
|