Jag skrev en ertikel om det här när det begav sig:
Länk: larouche.se . Din timing säger lite om Bildebergkonspirations anhängarna. Varför tjata om denna grubb. Fienden heter det brittiska imperiet:
Länk: larouche.se , och Laroucherörelsen har förklarat krig:
Länk: larouche.se mot dagens åtstramningspolitik. Irland har tendensen att slå tillbaks mot imperiet i London. City, inte staden, finanscentrat. Monarkin har sin destruktiva roll. Vem startade billdeberggruppen? Och när? När du svarat de retoriska frågorna å vet du. WWF är en mkt tungre organisation startad av samma duo. MIn huvudkritik mot artikelförfattarens böjelse är dock samma som jag riktar mot, neo-nazister, araber och vanliga förvirrade europer som tror att "Israel" ligger bakom allt, speciellts USA:s destruktiva roll sedan Kennedymordet: Vad var problemet innan 1954? Eller 1949? Det brittiska systemet är dagens reinkarnation av de oligarkiska systemet, reformerat av paolo Sarpi, som dominerat sedan histroiskrivningens början Romarriket, persernas imperium, babylon, eller venedig - det är samma idee, människan är blott ett djur. Vi har nu möjligheten, under de kommande veckorna - i och med, den s k Irlandskrisen - att utrota imperit en gång för alla, med en global glass-steagell standard
Länk: larouche.se och en återgång till fasta växelkurser.