Inlägg #1: Postat: 2001-11-07 15:50:00
|
Frida Berglund |
Så sant!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2001-11-07 21:30:00
|
Camilla |
Dra nytta av debatten om kollektivtrafik och ta chansen och berätta om problemen här i norrland istället för att idiotförklara stockholmare som vill få bättre kollektivtrafik. Det är som att skjuta sig i foten annars.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2001-11-08 00:40:00
|
Christian |
Camilla: Det jag är ute efter är att så länge det inte subventioneras bensin för glesbygdsbor, eftersom den privata kollektiva trafiken inte fungerar i glesbygd, så finns det ingen anledning att Stockholmare inte ska behöva betala sina resor precis som vi övriga svenskar. En i sanning fungerande kollektivtrafik är en myt utanför städerna och det är där som resandet på allvar börjar kosta pengar. 500 spänn i månaden är praktiskt taget gratis!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2001-11-21 20:07:00
|
Camilla |
Jag har inget emot subventionering av glesbygdstrafik, vad jag inte förstår är varför man samtidigt måste vara emot att stadsbor får billigare trafik!
Vi börjar i olika ändar, du vill inte att de i sthlm ska få billigare innan vi andra får det oxå, jag tycker alla bör få det och om sthlm börjar protestera är det ok - bara vi hakar på och får det oxå...går inte bara att gnälla på att andra kämpar...
|
|