|
Inlägg #1: Postat: 2001-11-06 21:43:00
|
|
Marcus P |
Ja, jag förstår att ni garvar läppen av er. Ni fick rätt till slut. Och om ni invände mot henne i hennes glansdagar har ni min fulla förståelse. Det är först och främst hyckleriet jag vänder mig emot. Men antag nu att hon faktiskt inte har dopat sig mer än just nu. Antag att det är så. Hon har ju faktiskt testats ett par gånger förr. Tror du den möjligheten finns? Och vad tror du då om behandlingen av henne?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-11-07 19:25:00
|
|
Joni |
Hon dopade sig när hon tävlade för Ryssland och även nu då för bobåkning. Jag tror att hon dopade sig mellan dessa avslöjanden också, och därför har jag aldrig jublat för hennes skull. Men du har helt rätt att bli arg på hyckleriet. Dessa herrar tävlade om att hylla henne och nu handlar det om vem som kan sparka hårdast och lägst. Det är sjukt. Däremot har svenska friidrottare all rätt i världen att hacka på henne efter all skit hon har slängt på dem, angående inställning och vilja.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-11-07 19:49:00
|
|
Marcus P |
Det hon sa i TV4 inför Edmonton om träningsvilja och psykisk stabilitet och hej och hå tycker jag var rätt puckat och dessutom felaktigt. Men att det funnits schismer mellan Ludmila och resten av friidrottseliten har ju stått klart sedan väldigt lång tid tillbaka. Personligen är jag anhängare av teorin att den som testats negativt för doping även ska betraktas som icke dopad. Följaktligen är Ludmila dopad nu, men var det inte i Atlanta. Åtminstone i "juridisk" mening.
|
| |