Inlägg #21: Postat: 2010-09-19 14:02:00
|
Leif Erlingsson |
Jocke: Det är ett respektabelt val. Skulle kanske själv gjort så, om jag inte visste att blankröster räknas som ogiltiga, som om man inte visste hur man gjorde. Genom att inte rösta så är jag säker på att komma i rätt fack i statistiken. Om de inte ändå stjäl min röst, förstås. Lasse i Gatan: Jag kan förstå det valet. Men jag kan inte med rasism, så jag kan inte förmå mig rösta så.
|
|
Inlägg #22: Postat: 2010-09-19 14:29:00
|
Lasse Wilhelmson |
Lasse i Gatan, vet du inte att SD är det mest Israelvänliga partiet i valet. Du vet den där rasistiska aparthedstaten som är sionismens mål. Alla partier behöver SD som syndabock. När de hackar på SD slipper de stå till svars för sin egen invandringspolitik, samtidigt som de stödjer Israel, vilket de ligger lågt med av taktiska skäl. SD:s roll är därför perfekt för den sionistiska makteliten med sin nya världsordning a la Storebror.
MVH
Lasse W
|
|
Inlägg #23: Postat: 2010-09-19 14:47:00
|
ombudet |
Lasse på gatan skriver; "Sverige kan inte längre framhärda i att ha världens mest extrema och kravlösa invandringspolitik....." Om vi har en kravlös politik, hur kommer det sig då att 34, alltså mer än var tredje, av de asylsökande fick avslag?
|
|
Inlägg #24: Postat: 2010-09-19 15:58:00
|
Leif Erlingsson |
Fick en åthutning i epost om att läsa på vad som är rasism. Läste på svenska Wikipedia att främligsfientlighet inte är rasism. Så tydligen borde jag ha använt det senare begreppet, för att uttrycka mig mer precist. Det är iallafall SD:s demonisering av Islam i Israels rasistiska tjänst som jag inte kan med.
|
|
Inlägg #25: Postat: 2010-09-19 17:27:00
|
Janne B |
Ombudet 1447 Ja men det måste ju vara en ren tillfällighet ;-
|
|
Inlägg #26: Postat: 2010-09-20 04:13:00
|
ombudet |
#25, javisst, självklart! Allt annat skulle ju betyda att Lasse har fel och det är väl ändå inte möjligt......?
|
|
Inlägg #27: Postat: 2011-01-27 11:24:00
|
Spartacus70 |
Trots att tråden är död sedan länge så måste jag bara säga att Mats artikel var något i hästväg. Precis vad jag har känt och tyckt. Han måste vara min tvillingbror som de tog bort vid födselen.
|
|