På cykeltur i Hua Hin

Inlägg #1: Postat: 2010-09-11 13:29:00
Leif-Arne
Du skriver mycket intressanta och välskrivna reseberättelser, de påminner om att det är viktigt som besökare att röra sig utanför hotellen i centrum och de största turistfällorna. Just nu följer jag även min dotters blogg Länk: beijingbabe.blogg.se från Beijing där hon kommer att bo 6 månader, till att börja med. Till att börja med vågade hon bara gå på Starbucks men hon blir allt modigare ju längre tiden går.
Inlägg #2: Postat: 2010-09-11 15:50:00
Eva Britt
Mycket bra och levande berättat Bente, hit får jag lust att åka. Kan man hyra cyklar?
Inlägg #3: Postat: 2010-09-19 20:57:00
Bente
Hihi jag tror den är bra den här, jag blev faktisk själv intresserad, hm jag har lite kort minne i bland och det gick ett tag från att jag skickade in artikeln till att jag fick syn på den upplagd som länk på en sida på facebook man kan ju göra det det är jättekul, prova du också. Jag tänkte men oj cykla i Hua Hin arrangeras det cykelturer här... Men så fatta jag ju att det var det jag skrivit och ja jo det kanske var en ide det kanske jag ska göra sedan, arrangera cykelturer och ordna så det går att hyra cyklar. Jag vet inte om att det finns någon stans där man kan det just nu men vi ordnar det om du kommer Eva Britt och Leif Arne också bara kom så cyklar vi, jag ska visa väg. Hälsa din dotter också det är bra att vara lite modig då upplever man mer...
Inlägg #4: Postat: 2012-08-19 16:58:00
Tina
Godt skrevet Bente :- Nå fikk jeg lyst til å sykle der også:- Og det skal jeg gjøre når jeg kommer ned igjen.
Får en annen opplevelse av Hua Hin på den måten :-
Laddar...