Inlägg #1: Postat: 2010-08-30 09:28:00
|
Jan Olsson |
Påbörja diskussionen,Nej,det skall jag ej - men jag kan tala om att redan 1949 skrämde jag och min hund upp en uteliggare - han hade lagt sig i Kungsparken - i den där "halvgrottan" med bänkar - om den nu finns kvar? - Lika gammalt om inte äldre är ordet "fubbik",användes redan i min ungdom - då jag gjorde min skolplikt,just i Sorgenfriskolan - finns "idrottsplatsen"kvar bakom skolan? - mellan skolan & kyrkogården,där sprang jag 60 meter på åtta blankt under andra världskrigets sista år - i övrigt har jag inte mycket att tillägga - fortsätt Du med din rättmätiga kritik mot din hemstad - Mvh.Jan.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2010-08-30 11:02:00
|
Johan Perna |
Tack Jan! Ska dock försöka återkomma med något mer positivt nästa gång om hemstaden Malmö. Himlen är trots allt ljusblå!
Och ja, idrottsplatsen ligger kvar bakom skolan!
Mvh
|
|
Inlägg #3: Postat: 2010-08-30 14:14:00
|
Rösten |
”Jag tänker inte avslöja min egen politiska ställning” ha haa! Texten avslöjar sanningen, en klar sverigedemokrat.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2010-08-30 14:45:00
|
Johan Perna |
Kära "Rösten",du har helt fel i ditt påstående att jag är en Sverigedemokrat. Väldigt, väldigt fel. Hoppas verkligen inte fler tolkar texten på det sättet. Faktiskt om du läser noga går det att finna en liten känga till SD eller snarare Svensk politik i allmänhet gällande just detta "parti" faktum är att jag inte ser dem som ett seriöst politiskt parti över huvud taget.
Mvh
Johan Perna
|
|
Inlägg #5: Postat: 2010-08-30 17:19:00
|
Jan Olsson |
Den där "Rösten" är nog ingenting att lyssna på!- Anonyma inlägg är inte att ta på allvar - borde helst bemötas med tystnad - ungefär som lappar i tvättstugan - Röster skall man inte höra - särskilt inte denna "Rösten" -
|
|