Våldsbrott är inte "sånt som händer"

Showing page 4 of 4: 1  2  3  4
Inlägg #61: Postat: 2010-08-06 19:52:00
ombudet
Inger, jag skrev just att du inte hade det. Meningen "....eftersom hon inte vågade anta vadet..." ger en ledtråd i den riktningen. Här har det konstaterats att du hade fel, jag har inte, som du påstod, ljugit och det vore snyggt om du bad om ursäkt för att du påstod det.
Inlägg #62: Postat: 2010-10-01 01:17:00
svea 83
Va i hela helvete håller ni på med? Om man skulle gå in hit för att läsa en någerlunda mogen o framför allt vuxen debatt så misstog man ju sig..... vad jag o Brita sysslar med kan ju ni strunta i...

Nej, men seriöst nu... begår man ett brott så ska man även bli straffad. Nej, man är inte född svensk bara för att man har ett fint litet papper som intygar att man vet vad knäckebröd o kalles kaviar är...Svenska fängelser är överfulla o det är främst invandrare eller förlåt svenskar med invandrar bakgrund, vilket ändå är invandrare...ser det ut som en invandrare o låter som en o beter sig som en så är det troligtvis en invandrare...
"Ombudet" o "Leif-Arne" ni ifrågasätter andras källor o kritiserar andra för det som de lägger fram i samtalen sen sitter ni o har mage att bli irriterade över att de andra som lämnat inlägg i denna debatten inte tycker att era uppgifter stämmer men själva sätter ni er över andra o går till direkta person angrepp... det sista gäller mer Leffan än Ombudet...Vem är du att ifrågasätta någon annans läsförståelse??.. Du har din åsikt o han har sin men han försöker förtydliga sin, du försöker bara tvinga honom att tycka som du...vilket i slutändan gör dig till en människa med mindre tolerans för andras åsikter o tänkande...

Tycker artikeln var bra skriven kunde kanske fyllts ut med lite källor, men kort o gott så håller jag med om att regeringen MÅSTE se över sin galna inställning till invandringen o hur man ska hantera brott o straff....sen va fan kriminalvården säger på sin hemsida skiter jag i skriv om er egna åsikt istället för att gömma er bakom en massa jäkla statistik rabblande!!!

Bra jobbat James o fortsätt gärna skriva om läget nu efter valskiten oxå!
Inlägg #63: Postat: 2010-10-01 01:44:00
Jakob
Svea 83 tack för att ditt sunda förnuft har fått tala. Lief-Arne tillhör den norska sorten som har storebrorkomplex och är egentligen inte någon man ska bry sig om! Självgodare typ än honom är det svårt att hitta som också märks på hans odrägliga stil att vilja framstå som en master och tar på sig uppgiften att tro sig förstå allt här i världen" Men hans bluffar avslöjas mellan varven och då försvinner han ett tag med svansen mellan benen. Efter ett tag återkommer han större i käften än förne!
Showing page 4 of 4: 1  2  3  4
Laddar...