Tjej på krogen

Inlägg #1: Postat: 2001-11-05 10:23:00
ESS
Varför kan man fråga sig finns det sådana killar som du berättar om. Ett enkelt svar finns; han som nöp dig i baken saknar helt självkänsla och har mycket låh IQ. Endast ihop med andra liknande typer vill ha vara stöddig och tror att han är något när han nyper till. Titta vad jag törs,tänker han. Samma typ av killar finns lite överallt, behöver bara nämna befälet som häromdagen lät en värnpliktig gå i hundkoppel och söka efter ett gevär.
Inlägg #2: Postat: 2001-11-05 10:25:00
ESS
Varför kan man fråga sig finns det sådana killar som du berättar om. Ett enkelt svar finns; han som nöp dig i baken saknar helt självkänsla och har mycket låh IQ. Endast ihop med andra liknande typer vill ha vara stöddig och tror att han är något när han nyper till. Titta vad jag törs,tänker han. Samma typ av killar finns lite överallt, behöver bara nämna befälet som häromdagen lät en värnpliktig gå i hundkoppel och söka efter ett gevär.
Inlägg #3: Postat: 2001-12-07 11:14:00
eric
Är det OK att misshandla folk som tafsar på en???? I så fall hade nog ett antal kvinnor fått stryk av mej...
Fast det kanske bara är ok för tjajer att slå killar?
Inlägg #4: Postat: 2002-02-08 19:35:00
lisa
eric: eh. att örfila någon lite lätt för att markera att man fan ej uppskattade ett nyp är ej att betrakta som grov misshandel. det är att betrakta som självförsvar. visst skulle jag kunna klämma tillbaka lite på tafsaren/tafserskans snopp/bröst men effekten skulle nog inte bli den jag var ute efter. om jag går fram till en grabb och tafsar på ett slemmigt manér skulle han MER ÄN GÄRNA få ge mig en smäll som svar. precis som jag skulle ha gjort. jag har själv varit med om detta ett otal gånger.
Inlägg #5: Postat: 2002-02-08 19:38:00
lisa
scenariot går oftast som så: 1. kille tafsar 2. tjej vänder sig om och blänger surt 3. kille kollar bort/på kompisar/ler 4. tjej frågar irriterat "vafan gör du?" 5. kille fjantar sig/kollar på kompisar/förnekar. ALDRIG har det hänt att denne ber om ursäkt. då ÄR det okej att bruka lätt våld. vad annars? man kan inte bara ignorera det faktum att nån jävel har tagit någonstans utan rätt. jag har funderat på om en loska på personen i fråga är mer effektfullt? det gör junte ont iallafall.
Laddar...