|
Inlägg #1: Postat: 2001-11-03 19:35:00
|
|
Erik |
forts... Detta kan eller vill för den delen inte jag göra något åt, lika lite som jag kan låta bli att tänka på mat när jag är hungrig. Jag tror att du skulle må mycket bättre om du kunde acceptera det fatum som råder, nämligen att vi är sexuella varelser och det kan vi inte ändra på.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-11-03 19:40:00
|
|
Lena |
Ett avslöjande: När jag är hungrig och ser en man tänker jag inte: vilken god stuvning man skulle kunna göra på hans bog. När jag träffar en man tänker jag inte: är han en presumtiv sexpartner, utan jag tänker: är han en människa som jag kan bli vän med? Jag tror du skulle må mycket bättre om du först värderade kvinnor som människor och därefter som eventuella sexuella partners. Eller om du skulle vara hungrig: som en pyttipanna.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-11-03 19:50:00
|
|
Erik |
Hehehe, roligt skivet! Garvade som fan..
Det känns som om vi kommit till en punkt där vi skiljer oss åt, inte mycket att göra åt. Men jag vill bara klargöra att jag självklart inte försöker få till sex med alla tjejer som får klassifikationen "potentiell sexpartner", jag är trogen min flickvän, det här handlar om något som ligger väldigt långt ner i medvetandet.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-11-03 19:59:00
|
|
Erik |
Fan också, nu kan jag inte sluta garva åt hur sjukt det skulle vara om man tänkte på alla man mötte som maträtter...
Dags att gå på fest, häng löst!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-11-03 19:59:00
|
|
Lena |
Ha det så kul:
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2001-11-06 02:24:00
|
|
Charly |
Min lärare i psykologi frågade en dag. Vad är det första man ser/noterar hos en annan människa? Efter en stunds svarande fick vi ge oss. och han sade... vilket kön personen har. Och så är det.
Vi talar inte om medvetna tankar här. utan om ett intresse som ligger hos oss alla, oavsett kön.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2001-12-17 01:44:00
|
|
Stefan |
Charly: Så sant så! Lena: du har för den delen glömt att alla lesbiska/bisexuella kvinnor också ser dig som ett sexobjekt isf. Erik: Så sant, det är ofta så det är, även om det ligger olika långt ner från tid till tid och person till person, precis som du skriver.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2004-12-04 06:58:00
|
|
S.L. |
Lena: Du äter väl inte män? Varför skulle du tänka på att göra stuvning av någons bog? Ett avslöjande: Jag hetersexuell man som ser alla kvinnor som sexobjekt tänker aldrig när jag ser en bogstuvning bogstuvningar: finns de? Vilket skönt sex man skulle kunna ha med hjälp av den där bogstuvningen.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2004-12-04 07:03:00
|
|
S.L. |
F.ö. skulle jag gärna vilja veta var på människokroppen bogen sitter.. något OT men jag kan blev så nyfike
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2004-12-04 07:04:00
|
|
S.L. |
Om du dessutom har ett bra recept på bogstuvning får du gärna posta det. Det behöver inte nödvändigtvis vara människobogstuvning
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2004-12-04 07:12:00
|
|
S.L. raljerar vidare |
Ett avslöjande till: När jag är törstig och ser en kvinna så tänker jag aldrig: hennes blod skulle man kunna dricka. Detta har alltså ingenting med bogen att göra och knappast heller med det faktum att jag ser alla kvinnor som sexobjekt. Det är helt enkelt så att jag inte är kannibal, bogstuvning eller ej.
|
| |