Konsten att utföra mirakel

Inlägg #1: Postat: 2010-07-23 12:13:00
Nettan999
Tack fören bra artikel som fick mig att tänka till….igen. Har läst någon av Dr. Wayne Dyer´s böcker och även sett en film av honom. De säger mycket och fick i alla fall mig att tänka till. Livet i sig självt är fullt av mirakel bara vi vill se dem. Jag lever, jag är frisk, jag kan tänka och jag kan till och med betala min elräkning även fast jag svär ve och förbannelse över den ibland, eller rättare sagt…..oftast.
Din artikel fick mig just att tänka till igen. Kanske har jag tappat lite fokus på vad som är viktigt? Mediterar förvisso varje dag och tänker Då ofta på Dr. Wayne Dyer Länk: youtube.com men även Prem Rawat Länk: en.wikipedia.org Kanske borde vi alla stanna upp och tänka till lite.
Inlägg #2: Postat: 2010-07-23 12:19:00
Nettan999
Den intressanta fortsättningen, Del 2/13 av Wayne Dyer Excuses Begone för den som vill se fortsättningen Länk: youtube.com
Inlägg #3: Postat: 2010-07-23 22:11:00
angus
Intressant läsning, vi missar gärna i dagsläget vad som är ett mirakel, när det sen sker tar vi det som självklart. Därav har vi stor nytta av att kunna vår historia, människans, i alla fall den vi minns och kan. Många av människans förmågor har försvagats och vissa helt försvunnit sedan begynnelsen, kanske tur ändå.
Inlägg #4: Postat: 2010-07-24 17:24:00
Moderaten
Tänk om den utförsäkrade cancersjuke i stället för att gnälla på den stackars Alliansen tänkte på att det ändå är ett mirakel att han inte blev avrättad under ett ondskefullt vänsterstyre.
Laddar...