Ett land utan invandrare

Den här tråden diskuterar artikeln Ett land utan invandrare.
Inlägg #1: Postat: 2001-11-02 14:23:00
Fredrik Jung Abbou
Kul att se hur svenska invandrare kallar sig sjalva typ blatte osv som amerikanska svarta kallas sig sjelva nigger eller som manga tjejer kan bade skoja eller allvralgit kalla andra tjejer hora. Det ger mest tyngd elelr sarkasm naer ett lager Inte far kalla dem det. Som killar o hora eller vita kalla en svart person nigger. bara en parentes. Eftersom jag har utlendskt blod borde jag da fa sejja att du e en av de softaste blattarna som skriver pa Sourze eller annan stans i media!
Inlägg #2: Postat: 2001-11-02 18:59:00
Juanita Zanetti
Det är helt sant, jag gillar dina artiklar.
Inlägg #3: Postat: 2001-11-06 01:18:00
Johan Emil Hammar
Navi du verkar ha en väldigt dålig bild av verkligheten. Känner verkligen INTE igen din beskrivning av invandrarna i Sverige. Personligen tycker jag att det till störst del varit negatift för Sverige med invandringen utan att för den skull varken vara rasist nazist eller vad nu vi invandrings kritiker brukar bli kallade.
Inlägg #4: Postat: 2002-05-22 20:37:00
Alex
"pojken som vid sex års ålder inte visste vad ordet brygga betydde skriver artiklar som denna i sourze.se. "

Jo, Navid, vemsomhelst kan skriva på Sourze, men grejen är bara den att du suger så fruktansvärt på det...
Laddar...