Därför hatar vi tidningen Frida och Amelia

Inlägg #1: Postat: 2001-10-31 13:51:00
gisela
snacka om att missförstå. vi vänder oss mot sexualiseringen av unga flickor, liksom, inte mot kroppen i sig. jag tycker kvinnokroppen och mannens dito är värd att HYLLAS, inte förnedras, fläkas ut och förfulas. det tycker jag är synd.
Inlägg #2: Postat: 2001-10-31 23:42:00
Tobbe
Ja, det var kanske inte det jag syftade pa : Jag passade mer pa att attackera feministerna i sig...Det funkar bara inte ;-

/Puss pa er
Inlägg #3: Postat: 2001-11-02 14:07:00
gisela
ja, men att säga att feminister i fula är ju bara löjligt eftersom det inte är sant. det är ju helt vanliga tjejer, kanske lite mindre konstlade. vi får säkert knulla mer också. haha. :
Inlägg #4: Postat: 2001-11-29 14:50:00
Amanda
Det är klart att alla feminister är fula, lesbiska, har hängbröst och sura enbart för att de fått för lite kuk.
ja, så är det!
Inlägg #5: Postat: 2001-12-11 20:59:00
jojjohanan
hur dum i huvudet är du?
jag är råsnygg och femenist!
det är alla ofeminister som borde låsas och och man borde låsa och kasta bort nyckeln!
låt det ske
Inlägg #6: Postat: 2001-12-18 00:21:00
Stefan, equalist
Men Tobbe, är du dum i huvudet eller? Det är sådana som du som gör att jag måste anstränga mig för att våga yttra att jag inte är feminist, för då förväntar sig alla att jag skall tycka som du. Jag har varit tillsammans med ett antal asnygga feminister, och du vet ju uppenbarligen inte vad feminism handlar om. Ignorera, säger jag.
Inlägg #7: Postat: 2002-04-30 03:28:00
Zusa
Ständigt detta att vi måste bevisa att vi gillar visst killar och är visst helt normala och kanske snygga tillåme. Säger bara dra åt skogen. Mitt utseende eller mina sexuella preferenser har ingenting med jämlikhet att göra.
Laddar...