Magnus Hedman – Ytterligare en ekonomisk idiot!

Inlägg #1: Postat: 2010-03-18 15:23:00
Thomas L. Aabo
Kanske skulla framgångrika artister och idrottsmän ha en obligatorisk utbildning i ekonomi?
Inlägg #2: Postat: 2010-03-18 23:07:00
Lars Nilsson
Visst, alla som misslyckas skall naturligtvis hånas. Särskilt när dom ändå ligger ner och lider så behöver dom naturligtvis en spark i skrevet. Varför inte, när Du ändå är igång, också ge alla som fått fängelsestraff, en rejäl käftsmäll. Det är dom väl värda?
Inlägg #3: Postat: 2010-03-19 06:48:00
Per W
Jag förstod heller inte vitsen med den här artikeln, mer än att BB vill vara "besserwissrig".
Inlägg #4: Postat: 2010-03-19 10:25:00
Billy Butt
Alla är inte lika kunniga och påläsda som du Per. Det finns dom som inte förstår varför kändisar gör av med så stora pengar så snabbt. Det är inte så konstigt att jag, som varit artist manager, skriver om detta. Jag tror att du förstår mycket väl vitsen bakom artikeln. Du är bara på gnällhumor i dag - jag har känt dig länge nu - ibland är du på strålande humor och ibland kan du vara en förträfflig gnällspik. det där var välmenad och det vet du Gå ut och ta en promenad och leta efter vårtecken Per. Ha en bra dag. MVH BB
Inlägg #5: Postat: 2010-03-19 10:29:00
Den tråkiga, grå sanningen
Eller så är det Billy som uttalar sig förhastat. Vill man slippa punga ut 50 till gold diggern man ligger i skilsmässa med går man givetvis ut och säger att man är pank.
Inlägg #6: Postat: 2010-03-19 10:32:00
Billy Butt
Till Lars Nilsson: Trist att du tycker så, men att vissa artister, idrottstjärnor m.m.slösar bort miljoninkomster är ett känt fenomen. Dessa brukar kallas inom nöjes och idrottsbranscharna för "ekonomiska idioter", och att Magnus Hedman enligt egen utsago bränt 50 miljoner på tio år är ju i sig själv värt att skriva om. Det handlar inte alls om att slå på honom. Det handlar om att berätta att han är ytterligare en till i raden av kändisar som blåst bort sina jätteinkomster. Sådant står det om i tidningarna hela tiden. Varför ska min artikel vara annorlunda? Och det där om att slå folk som fått fängelsestraff är bara trams - Det där är dina ord!
Inlägg #7: Postat: 2010-03-19 10:36:00
Billy Butt
Till Den tråkiga grå sanningen: Det är nog du som uttalar dig lite förhastat. Om du kände Magdalena Graaf såsom jag och många andra gör skulle du förstå att hon är den sista tjej i världen som framstårsom en "golddigger" snacka om fördomar"
Inlägg #8: Postat: 2010-03-19 17:13:00
Den tråkiga, grå sanningen
Det är du som förhastar dig igen. Jag skrev inte någonstans att Graaf är en golddigger, jag nämnde inte hennes namn utan uttryckte mig i generella termer kring en vanlig bodelningsstrategi: "vill man slippa punga ut 50 till gold diggern man ligger i skilsmässa med går man givetvis ut och säger att man är pank." Oavsett om Hedman är pank eller ej så har han ekonomiskt intresse i att låtsas vara det.
Inlägg #9: Postat: 2010-04-26 23:03:00
p8n
Vore skönare om Magnus var ärlig i sann George Best anda. För visst var det typ: "Ive spent all my money on cars, booze and women - the rest I wasted" den store engelsmannen sa?
Inlägg #10: Postat: 2010-04-26 23:48:00
Leif-Arne
#9 Nordirländre om mn skll vr nog. Vilket hn själv vr, om just den sken.
Laddar...