Melodifestivalens vinnare: Christine Meltzer

Den här tråden diskuterar artikeln Melodifestivalens vinnare: Christine Meltzer.
Inlägg #1: Postat: 2010-03-15 11:01:00
lapplisa
???? duktig komiker också?? smaken är som .. och
Tycke och Smak ska inte diskuteras. Dock intressant.
Anna är en lysande stjärna, men det är de övriga med. Alla dessa fantastiska röster, framträdanden, koreografin, SCENOGRAFIN. Sverige lyser på nöjesvärldskartan. Tack, musikskolan! Lycka till, lilla Anna med den största rösten!
Inlägg #2: Postat: 2010-03-15 11:51:00
Pia K
nej precis!
det går inte för sig!
Inlägg #3: Postat: 2010-03-15 12:07:00
Pia K
Förlåt Pernilla Wahlgren, du skulle också varit med i artikeln, men du förll bort, inte för att du var dålig, utan för att jag glömde! Men du var helt ok. Schalager-proffs!
Inlägg #4: Postat: 2010-03-16 00:15:00
Pia K
Ja, jag hade inte väntat mig att någon skulle ha humor. :-
Inlägg #5: Postat: 2010-03-16 07:21:00
Per W
#1 Tycke och smak är precis det som skall diskuteras. Allt annat är fakta och kan inte diskuteras.
Inlägg #6: Postat: 2010-03-16 09:08:00
Pia K
Ja, vi vet ju redan fakta hur det gick i Melodifestivalen, vem vann osv.

Det var inte i min smak, men smaken är ju olika. Jag har emellertid mötts av massor av kritik av vinnaren , på mitt jobb. Jag trodde alla röstade likadant, på Anna, men så är inte fallet.
Man kan ju diskutera vad är artisteri egentligen. Det kan ju vara olika saker och på olika nivå.Men vår smak skiljer sig, om vad som är bra och inte bra.
Människor gillar i allmänhet sånt de kan relatera till. Så även jag.
Inlägg #7: Postat: 2010-03-16 09:19:00
ingloz
Under många år var jag en trogen följeslagare till Melodifestivalen. Av någon anledning har mitt intresse svalnat de senaste åren, och denna gång såg jag bara enstaka glimtar - ändå tror jag att din beskrivning av Christine Meltzer var mycket humoristisk, det lät nämligen som raka motsatsen till hur jag tidigare uppfattat henne.
Inlägg #8: Postat: 2010-03-16 13:41:00
Pia K
Christine Meltzer var jättejobbig som programledare från början, men hon lärde snabbt att bli en bra programledare. Det beundrar jag henne för.
Jag tycker det är ett folknöje att titta på Melodifestivalen, det är ju den enda melodifestival vi har- men många gillar inte den. Det är så våra program ser ut i dag. Jag tycker Christer Björkman lyckades bra i år. Men jag är besviken över vinnarlåten.
Därför valde jag Christine Meltzer som vinnar, så god som någon annan.
Laddar...