Inlägg #1: Postat: 2001-10-29 11:59:00
|
Lena |
Eller varför inte avskaffa slickandet överhuvudtaget?
|
|
Inlägg #2: Postat: 2001-10-29 13:14:00
|
Michael Lundahl |
Visst... perfekt... alla sparkar på alla. Leta fel och brister allt vad man kan. Inget uppskattande eller berömmande för det är ju slickande... och sådant inställande, lismande äckligt tjafs kan vi ju itne hålla på med. Måste hela tiden göra varandra medveten om fel och brister så att de kan åtgärdas...
|
|
Inlägg #3: Postat: 2001-10-29 13:42:00
|
Lena |
Hej stopp stanna! Tolka inte in DINA egna meningar i MITT resonemang!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2001-10-29 13:52:00
|
Michael Lundahl |
Ursäkta men jag vänder mig emot allt detta snack om "slickande" hit eller dit. Man jagas hela tiden mellan att antingen bli anklagade för att vara en rövslickare eller verkligen vara just det. Jag säger det jag vill till folk... uppskattande eller inte. Och jag tycker vad jag vill om folk som backar upp eller drar ned andra. Det finns liksom inget att diskutera.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2001-10-29 13:54:00
|
Lena |
Ursäkta mig, men var i min text kan du se likhetstecknen mellan att inte slicka röv och därmed klanka, leta fel och klaga på folk??? Nix, det är hur du tolkar det och INTE jag. Säg gärna vad du vill, men lägg inte ord jag inte sagt i min mun, därför att DU anser det vara så.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2001-10-30 10:31:00
|
Michael Lundahl |
Din artikel vänder sig mot så kallat "rövslickande". Det jag säger är: Skit du i vad jag säger till folk... vem jag säger det till... och hur jag gör det. Om du får klåda i häcken för att jag skickar uppskattning "uppåt" så är det ditt och endast ditt problem... men jag tänker inte så nedsättade epitet stämplade på mig bara för att du har ett automatiskt missförtroende mot folk ovanför dig.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2001-10-30 10:31:00
|
Michael Lundahl |
Din artikel vänder sig mot så kallat "rövslickande". Det jag säger är: Skit du i vad jag säger till folk... vem jag säger det till... och hur jag gör det. Om du får klåda i häcken för att jag skickar uppskattning "uppåt" så är det ditt och endast ditt problem... men jag tänker inte få nedsättade epitet stämplade på mig bara för att du har ett automatiskt missförtroende mot folk ovanför dig.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2001-10-30 10:43:00
|
Lena |
Jag har inte misstroende för folk över mig, jag gillar inte när det entydigt slickas uppåt. Och tycker du att jag missuppfattat det så ok. Så ser det iaf ut i min värld, och jag ogillar starkt när det slickas åt bara ett håll.
|
|