|
Inlägg #1: Postat: 2010-01-28 14:06:00
|
|
Blackie |
Oh nej!, inte mera konspirations..eeh fakta! *wink wink*
Mycket bra skrivet och extremt viktigt att folk blir medvetna om, så flera kan begripa att man lär vara mycket kritisk till diverse organisationer och regeringar!. Tack ännu en gång!.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2010-01-28 22:38:00
|
|
/P |
Jättebra skrivet. Men var det inte Bayer som var i HIV skandalen? Frågan är om den stora massan bryr sig att de har blivit totalt lurade... Det hela är ju förstås en stor skandal och nån eller flera borde få sparken,men det lär ju aldrig hända med tanke på at svenskarna var det folk som överlägset tog mest vaccin..
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2010-01-31 19:12:00
|
|
Donny |
Jag har varit tveksam till hela denna hysterin sedan de första dödsfallen inrapporterades. Sedan när massmedia hoppade på tåget ordentligt så verkade det som vi hade pesten över oss igen. Jag har hela tiden trott att läkemedelsindustrin gravt överdrivit det hot som svininfluensan har utgjort/utgör. Klart man förstår att det kan vara farligt med en ny sorts influensa som vi inte har något immunförsvar mot men att driva hela befolkningar och regeringar till panik var, i mitt tycke, idiotiskt. Det är i varje fall nu bra att någon högre instans tar och verkligen går igenom frågan ordentligt. Det är ju svårt att veta vad man ska tro på i dagens läge.
|
| |