Flaggan i topp, är jag rasist?

Inlägg #1: Postat: 2001-10-27 22:02:00
Carola Ulups
Säkert en tecken! Klart är att jag kommer att hissa flaggan när jag vill. Tycker bara att det är bra underligt att bli betraktad som rasist. Alltså måste då rasismen gå åt båda håll.
Inlägg #2: Postat: 2001-10-29 17:55:00
Tyler
Herregud, Carola. Varför denna besatthet över vad andra tycker? Hissa din lilla flagga du. Vad andra människor tycker om din fåniga flagga borde ligga långt ner på din dagordning.
Inlägg #3: Postat: 2001-10-29 18:23:00
Carola Ulups
Hello Tyler! Vad är din poäng här? Frågan här gällde inte inte enbart flaggan i sig. Rasist och flagga? You know? Speciellt vackra är flaggor av olika nationaliteter som vajar tillsammans, vid exempelvis Operahuset här i Gbg.
Inlägg #4: Postat: 2001-10-30 01:20:00
Tyler
Oavsett vilket uttryck det tar sig så kvarstår min poäng som du missade. Lägg inte ner så mycket energi på vad alla fördomsfulla människor tycker och tänker om dig. Livet är för kort för sånt.
Inlägg #5: Postat: 2001-10-30 08:04:00
Carola Ulups
Tyler, Jag förstår din poäng här men det handlar inte riktigt om vad folk tänker om mig. De får tänka så mycket de vill. Rasismen som finns runt omkring oss den går åt båda håll. Flaggor ex., hissas överallt, även utanför Sverige. Min energi läggs inte på enbart att flaggan ska upp vilket i sig kan vara jobbigt utan även rasismen.
Laddar...