|
Inlägg #1: Postat: 2010-01-01 16:30:00
|
|
ingloz |
Ja, Bente, det är en bra målsättning! Så önskar man att alla ska tänka. Om vi inte sköter oss blir det kommande generationer som får ta smällen. Hur kunde vi tillåta skövling av regnskogen? Samtidigt undrar jag vad kunde man gjort som enskild människa?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2010-01-01 23:39:00
|
|
Bente |
Vi kan nog inte göra så mycket innan vi vet och får chansen att agera, det ska jag skriva om i en annan artikel om hur jag hamnade på ett barnhem bland hiv positiva barn som kröp in i min famn och mitt hjärta så att de fått mig att bli kvar.
Skoj det här skrivandet, börjar lite trevande så får jag respons och ser läsarantalet stiga då blir jag så glad och vill skriva mer.
Kollade du GP i går föresten? jag är med där, står lite om barnhemmet..
Tack Ingloz! :-
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2010-01-02 12:44:00
|
|
ingloz |
#2/ Vad kul, Bente! Lägg gärna in en länk här på Sourze till artikeln där du är med. Så fint att du börjar ett nytt år med att tycka det är roligt att skriva. Det tyder på en god fortsättning.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2010-01-04 11:05:00
|
|
Bente |
Har ingen länk till GP men har skickat in små ord för dagen varje dag här... de kommer inte in...
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2010-01-04 13:56:00
|
|
ingloz |
#4/- Kan det vara det här barnhemmet?
Länk: gp.se För övrigt har jag ännu inte hittat info om kraven för att få text publicerad. Men förstår om sourze-redaktionen velat vara ledig över helgerna som vi andra.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2010-05-26 19:11:00
|
|
Peter |
Bra tankar men det var länge sedan, väntar på fler, hade varit skitbra med en om dagen!
|
| |