Peter Jöback tillbaka efter 20 år

Den här tråden diskuterar artikeln Peter Jöback tillbaka efter 20 år.
Inlägg #1: Postat: 2009-12-05 00:42:00
Sunny
Intressant läsning!! Jag o dottern såg Peter J i Cabaret för 3 år sedan o nu lyssnar jag alltid på allt han sjunger.Dottern o svärdottern likaså.
Inlägg #2: Postat: 2009-12-05 01:50:00
Janne B
Inget är vackrare - än gamla vänskaper!
Inlägg #3: Postat: 2009-12-05 22:12:00
ingloz
Med förväntan ser jag fram mot att att få lyssna till denne numera mogne man. På det stora fotot av Peter Jöback i Skånskan i dag ser man hur livet ristat linjer i det för 20 år sedan så docksöta ansiktet ... Jag hoppas att det här framträdandet skall slå väl ut för det har Peter gjort sej förtjänt av. Så vitt jag vet har han levt ett hedersamt liv och utvecklats i linje med det ... På sista sidan i samma tidning får man veta att Pete Doherty, han som polat med Kate Moss och drogerna och skandalerna och musiken på en och samma gång fick lysande omdöme för sin charm på Roskildefestivalen i somras i kväll spelar han på ett utsålt KB i Malmö - jag vet inte hur den grabben låter men har mött honom i spalterna otaliga gånger. Med det lilla jag har snappat upp tycker jag att dessa båda killar är varandras yttersta motsattser, så givetvis är det Peter Göback mitt hjärta klappar för. Jag hoppas han placerar sej riktigt bra i Melodifestivalen.
Laddar...