Inlägg #1: Postat: 2009-11-16 13:55:00
|
daniel |
Vem var det som i artikeln "Allt är ok" skrev om "rabiata dresserade pitbulls" som "med liv och lust ägnar timmar, dygn, månader och till och med år" till att hysa andra åsikter än artikelförfattarens? Någon annan som ser ironin i att samma person dvs Delavante skrivit 78 artiklar sedan 2007, de flesta naturligtvis i temat "allt är en bluff", "månen är gjord av ost" och "vi lever i en Matrix"?
|
|
Inlägg #2: Postat: 2009-11-16 14:39:00
|
dissidenten |
Tack att du ger dig tid med att erinra oss om historiska fakta!
Vi får aldrig acceptera att vår historia bara finns i vinnarnas version! Du behövs!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2009-11-16 15:52:00
|
Thomas L. Aabo |
Månen är en ost och Delevante är ystaremästare.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2009-11-16 22:06:00
|
LJohn |
Månen ÄR en ost..Motbevisa det! Eftersom månfärden också var en bluff så finns det inga motbevis mot mitt sanna påstående.
OnT: Trött på alla dessa självutnämnda experter..
|
|
Inlägg #5: Postat: 2009-11-17 10:33:00
|
Blackie |
Och precis som vanligt så ser man aldrig någon konstruktiv kritik när det gäller sakfrågorna i artikeln, utan i brist på motargument, så attackerar man som enklast personen som skrivit artikeln!. Haha.. kan inte folk ta och växa upp någon gång!?.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2009-11-17 11:07:00
|
daniel |
Varför kritiserar du oss som insett att månen är gjord av ost? Är du usa:s lakej eller? Allvarligt, att försöka med bemöta med konstruktiv kritik är som att hälla vatten på goretex-gåsen. Vi är säkert många som tröttnat på att försöka bemöta alla dåraktigheter om 9/11. Nu verkar inte just den här delen av artikelserien handla om radisotyrda flygplan, hologram och nanotermit, men det kommer säkert i del 2. Faktum är att del 1 kanske innehåller viktiga sanningar som förtjänar att lyftas fram? Det ironiska blir då att de med sannolikhet kommer att hamna i skuggan av truth-rörelsens spektakulära knasteorier..
|
|
Inlägg #7: Postat: 2009-11-17 11:43:00
|
Utforskaren |
Daniel, det är mycket fint att du är så kunnig i frågan om 9/11, du kanske t.o.m. har varit över och deltagit i den offentliga utredningen, så du är absolut rätt person att avfärda andra teorier över sanningem om vad som egentligen hände med tornen och vilket uppsåt som ligger bakom det hela, som du inte tycks förstå. Neutral som jag är i 9/11 frågan beroende på att jag inte vet vad som är sant eller inte och därför får man avvakta och vänta på, vad det slutliga svaret blir, vilket du också borde göra.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2009-11-17 20:21:00
|
anonymt |
Det mesta i artikeln stämmer, googla på det eller kolla på wikipedia. usa hade haft ögonen på talibanerna och al-qaida sedan bombningen mot uss cole i oktober 2000.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2009-11-18 15:34:00
|
Thomas L. Aabo |
Själv föredrar jag osten Gamle Ole.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2009-11-19 15:09:00
|
WaterMelonMan |
Jag förstår inte titeln. Daniel skriver att varken kriget mot Irak eller Afghanistan berodde på 11:e september, men ändå heter texten "Vad du inte visste om 9/11".
Dessutom vet jag att månen inte består av ost eftersom det reflekterade ljuset från månen har en topp runt 600nm färgtemperatur runt 4100K, medans en en yta gjord av ost reflekterar ljus med en topp runt 550nm över 5000K. Så där har ni bevis oavsett månresor - nu är det upp till er att motbevisa det om ni kan.
|
|
Inlägg #11: Postat: 2009-11-20 20:55:00
|
Lars Nilsson |
När man läser MD:s artiklar får genast begreppet "Dumskallarnas sammansvärjning" en annan, och från den urspungliga betydelsen, en helt annan betydelse. Begreppet får närmast bibliska proportioner.
|
|