|
Inlägg #1: Postat: 2009-11-13 09:49:00
|
|
paedrigh |
i sanning...en riktig jävla saga och totalt galen föreställning om att det var så det gick till...jag undrar om människor som tror på den officiella förklaringen har förmåga att tänka kritiskt överhuvdtaget...med det menar jag inte foliehattarna har rätt, bara att det luktar jävligt illa om hela grejje
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2009-11-13 10:49:00
|
|
peter_pan |
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2009-11-13 10:53:00
|
|
Herr Glad |
Ohh the fairytales. Skönt oxo att Bush satt kvar i skolan och läste efter första attacken. Det var ju inte direkt okänt var han befann sig då media rapporterade om hans besök i skolan. Inte en tanke att flytta presidenten i ilfart från skolan då kapade plan i luften kan tänkas användas som missiler just där presidenten befinner sig. De var mycket medvetna om att det inte existerade någon réell hotbild.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2009-11-13 10:53:00
|
|
Herr Glad |
Ohh the fairytales. Skönt oxo att Bush satt kvar i skolan och läste efter första attacken. Det var ju inte direkt okänt var han befann sig då media rapporterade om hans besök i skolan. Inte en tanke att flytta presidenten i ilfart från skolan då kapade plan i luften kan tänkas användas som missiler just där presidenten befinner sig. De var mycket medvetna om att det inte existerade någon réell hotbild.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2009-11-13 10:58:00
|
|
peter_pan |
Jag tror att Cromsjö mfl är rymdödlor som under ledning av Elvis Presley försöker att ta makten på jorden. De sprider en massa desinformation för att ta uppmärksamheten från det som egentligen är på g!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2009-11-13 11:37:00
|
|
Michael Lundahl |
"Det var en gång en grupp talibaner som bodde i en grotta långt borta i landet Afghanistan". Och redan på första meningen avslöjas att artikelförfattaren fantiserat ihop en hel mängd skitsnack som inte har det minsta med verkligheten att göra.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2009-11-13 11:49:00
|
|
Utforskaren |
11/9 storyn lär vi aldrig få reda på hela sanningen om, lika lite när det gäller vem sköt Olof Palme plus en rad andra gåtor under historiens gång.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2009-11-13 11:49:00
|
|
Utforskaren |
11/9 storyn lär vi aldrig få reda på hela sanningen om, lika lite när det gäller vem sköt Olof Palme plus en rad andra gåtor under historiens gång.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2009-11-13 13:52:00
|
|
Utforskaren |
Michael Lundahl att du inte är jordnära har med ditt yrke att göra som datanörd och att leva i cyberrymden. Man får hoppas att du återvänder till verkligheten en dag. Detta sagt i all välmening så att alla förstår vad du menar egentligen och inte kan ta dig på allvar.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2009-11-13 14:18:00
|
|
Jocke/controller |
Jag säger bara en sak: Nanopartiklar. Tränger igenom allt, även cellvävnad. Om det har med 11 sep att göra är dock mer osäkert.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2009-11-13 14:45:00
|
|
Suny fri |
Jag skrattade lite under läsningen.Allt det du skriver kan vara sant,delar av det kan vara snat, att dådet ägde rum vet vi ju.
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2009-11-13 15:05:00
|
|
Lasse i Gatan |
Du är bra på att berätta sagor, finns säkert något dagis som är intresserade av dina färdigheter.
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2009-11-13 17:12:00
|
|
dissidenten |
Tack!
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2009-11-13 18:21:00
|
|
Lasse i Gatan |
Michael Delavante/
Här har du läst alla tidningsankor som går att få tag på för få ihop detta trams.
Kommenterar inte artikel i övrigt, tar en mening på slutet där du skriver att WCT 7
rasade på sex och en halv sekund men utelämnar att byggnaden brann i sju timmar
det kallar jag för dessinformation.
För varje konspirationssaga som skrivs rekryteras nya ärthjärnor
till olika rörelser. Jag ska dra mitt strå till stacken när det gäller sagor.
Min teori är den som följer, att kvarterets pizzabagagare borde ha kollats
lite bättre efter att tornen rasade, det visade sig att leveransen av pizza
dagarna före 9/11 var enorm till de båda tornen, det bakades dag och natt.
På varje våningsplan fanns det pizzakartonger utplacerade men något var
fel för i varje kartong låg det ingen pizza utan i stället nanotermit och vem
ägde pizzabageriet? Jo nämligen Niles Harris.
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2009-11-15 13:53:00
|
|
dissidenten |
Din saga är läsvärd.
Sanningar är alltid sanna! Det är ju också huvudskälet till att kalla dem sanningar.
Inlägg #16: Postat: 2009-11-17 01:40:00
|
|
Sunny fri |
Saga eller ej o vilka delar som kan vara sana överlåter jag till experterna.Jag minns bara en sak klart.När det hände o jag såg direkt i tv hur flygen krachade mot tornen sade jag spontant till de andra här: jaha:hade detta inte hänt hade Buch behövt hitta på något:nu spelar de honom i händerna.Att det var politiskt lägligt är ju odisskutabelt men därifrån till att konstruera en invecklad plan...
|
| |