Tänk kritiskt om det du hört om 9/11

Inlägg #1: Postat: 2009-11-06 20:28:00
no-way
Jag misstänker att denne Grundare varför var det inte lite g där,det ska det vara... lever i en bubbla som han tror på, och pumpar och pumpar i. Naturligtvis var det inte Al-quada som gade ner tornen,det ären löjlig tanke. Nedtagningen var helt en otroligt perfekt controlled demolition. Men "sanning" - det är inget som hör ihop med"rörelser" eller "Grundare". Denna rörelse är redan på väg bort i historiens kölvatten.
Inlägg #2: Postat: 2009-11-08 11:23:00
Michael Lundahl
Truth-dårarna säger "Tänk kritiskt". Det är ren humor eftersom de inte tänkt kritiskt för 5 öre om det som de hört av Truth-rörelsen. Det de menar när de säger "tänk kritiskt" är "Förkasta per automatik alla officiella förklaringar, och accepetra allt vi säger som sanning som aldrig skall ifrågasättas".
Inlägg #3: Postat: 2009-11-08 11:28:00
ArHo igen
Michael Lundahl Det finns säkert dårar i båda lägren, därför håller jag mig för god för att sälla mig till den ena eller andra sidans åsikter.
Inlägg #4: Postat: 2009-11-08 13:14:00
peter_
Den "kritiskt tänkande" Cromsjö har låtit sig övertygas om att flygandet in i WTC bara var för syns skull. De var bara till för att dölja att de egentligen sprängdes. Som bevis anför han att det var ju tre hus som rasade, men bara två flygplan! Ridå!
Inlägg #5: Postat: 2009-11-13 01:49:00
Michael Lundahl
ArHo: Enligt samma resonemang är du abivalent till om Jorden är rund eller inte. Det finns ju en rörelse som hävdar att den inte är det. Sarkasm åsido... till slut kommer man till en punkt där det inte är rimligt att försöka spela okunnig och ambivalent. Någon gång måste mabn säga ned foten och säga "Men det här är ju skitsnack!". Skall et verkligen behövas ett barn för att berätta att Kejsaren är naken innan vi inser att Truth-skojarna har fått massor med uppmärksamhet och pengar försäljnig av böcker och filmer... och detta för ingenting. För icke-existerande "bevis". Nog f-n kan väl ändå vi som vixna människor sätta ned foten och säga "NEJ! Vi accepterar inte att dårar försöker lura oss!". Cromsjö... far och flyg med din asagor. När du själv lärt dig att själv tänka kritiskt och inte bara på ren trots blint välja anti-förklaringar, välkommen åter.
Inlägg #6: Postat: 2009-11-13 04:56:00
cmologgad
#5, "ArHo: Enligt samma resonemang är du abivalent till om Jorden är rund eller inte." SIC Du anar nog inte hur rätt du har om Arho....
Laddar...