Princen jag inte kan vara utan!

Inlägg #1: Postat: 2001-10-24 19:17:00
Juanita Zanetti
FIMPA NU! Jag tycker det är vidrigt med kaffe och cigg. Du som hade slutat varför börja igen?
Inlägg #2: Postat: 2001-10-25 11:03:00
t
jag lyckades sluta med nikotin mha marijuana faktiskt. tyvärr en olaglig metod, men det funkade utmärkt för mig och är idag helt nikotinfri sen ett par månader. om du mot förmodan provar att byta ut nikotin mot marijuana så se till att vara ledig från jobbet de första två veckorna kanske. när det värsta nikotinbehovet lagt sig så är det bara det psykologiska rökandet kvar att arbeta med. och det är betydligt lättare att sluta med om det inte är beroendeframkallande.
Inlägg #3: Postat: 2001-10-25 11:38:00
Christian Hasselberg
Rökning är ett gôtt fördärv! Farligt farligt men härligt härligt. Hittar du det magiska trixet för att hitta den riktiga motivationen så kan du väl höra av dig :-
Inlägg #4: Postat: 2001-10-25 12:41:00
elisabeth
Jag rökte oxå som en borstbindare, just för att jag visste att jag skulle sluta. Men efter ungefär 1 år av nedtrappning och tillhörande återfall så lyckades jag sluta vardagsröka! Numera röker jag bara en eller ett par gånger i månaden och även det minskar. Det funkar alltså att inte sluta helt. I alla fall för mig.
Kaffe o cigg var det godaste, speciellt på morgonen, men nu har jag inte en tanke på det. Jag trodde aldrig att jag skulle lyckas minska ner, så då gör nog du det oxå:
Inlägg #5: Postat: 2001-10-25 13:27:00
Viveka
Jag har oxå försökt sluta, men den riktiga viljan ville inte infinna sig. ror att det handlar mest om det, att vilja eller att VILJA... Men någon gång ska det ju gå att sluta... Man måste vara envis....
Laddar...