Inlägg #1: Postat: 2009-10-16 14:53:00
|
Michael Lundahl Karnerfors |
En klok make du har som sätter peronlig tro efter säkerheten och tryggheten för andra människor. Givetvis har alla människor rätt att tro vad de vill... men man måste ta ansvar för vad det innebär att agera efter tron också. Detta gör han, enligt vad du säger, och det gör mig glad. :
|
|
Inlägg #2: Postat: 2009-10-16 14:54:00
|
Michael Lundahl Karnerfors |
rättelse: "personlig tro" skall det vara.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2009-10-16 15:06:00
|
Daniel1978 |
Whilde länkar till "Nordiska Akademin för Klassisk Homeopati" på sin hemsida. Det säger ganska mycket om i vilken grad man ska beakta Whildes argument mot vaccin.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2009-10-16 23:51:00
|
Sunny vaken |
Mikael:en ateist kan leva med en djupt troende människa men bara om denne tar ett personligt ansvar när hans tro kan inverka negativt på medmänniskorna.Hans sekt som jag kallar dem får inte fota sig bildförbudetDe flesta sitter utan körkort,pass o legetimation.Då måste man som Min Käre tänka logiskt: där står att man ska ge Gud vad Gud tillhör o Kejsaren vad som tillkommer honom.Bildförbudet avser avgudar.Ett samhälle men fotolegg fanns inte då.Men de officiella papperen är det som tillhör Världen o makten:dvs kejsaren.mMn måste ju leva i sin egen tid även om man är troende.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2009-10-17 00:39:00
|
MrMcGeeand Bobby |
Likväl hade flickan en sjukdom! Och det har väl alla haft som dött "av vaccinet" alternativt influensan? Ingen normalt och HELT sjukdomsfri människa har ju dött av vare sig vaccinet eller flunsan. Fler dör ju årligen av vanlig förkylning än av flunsa. Är det inte jävla sketet att stämma in i kören av överdimensionering av vaccinets verkningar och biverkningar, precis som det är åt helvete att överdimensionera själva influensan?
|
|
Inlägg #6: Postat: 2009-10-17 12:38:00
|
Sunny vaken |
5Flickan i vår bekantskapkrets dog av tbc vaccin.Det gav tbc som hon dog av .Det gick orehört fort.Det lär hända en på millionen så risken är försumbar
|
|