|
Inlägg #1: Postat: 2009-10-14 15:57:00
|
|
JannesBlogg?? |
Man ska inte bedömma en händelse efter om den såg lustig ut - utan efter vilka konsekvenser det fått och får för de närvarande.Granntjejen här är sjukskriven tills vidare efter ett rån på Macken här...Ont i magen, sämre balanssinne osv.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2009-10-15 20:15:00
|
|
Pia K |
Jag är ingen sadist utan tvärtom en väldigt medkännande människa, men den här händelsen uppfattade jag som väldigt lustig, om man jämför plastkassens storlek som den lilla killen bar på och sizen av den jättestora helikoptern, som i alla fall inge fick tag på. Han gömde sig väl i någon lägenhet alldelas i närheten och kunde där vandra ut i andra kläder obehindrat.
Sen är det ju tråkigt att rånoffer blir skärrade och får problem, men det var inte det jag skrev om.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2009-10-16 13:09:00
|
|
LarsThure |
"småtjuv, skämt, såg lustigt ut, skitsak"...... Vilken tur att Pia K inte är mamma till mina barn. Fråga dom som blev rånade vad dom tyckte, det var nog inte så kul att få en pistol upptryckt i ansiktet och bli rånad på kassan.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2009-10-20 13:47:00
|
|
Tranebergaren |
Ehh..
Det springer alltså omkring en pistolbeväpnad person. Det är att betrakta som farligt. Jag är tacksam för att det sätts in insatser för att fånga sådana. Lustigt...?
Förutom det visar du total brist på insikt hur det blir för människor som utsatts för liknande händelser.
Tyckte du inte pedofilens mössa såg lite lustig ut också...?
|
| |