Mitt menageri

Inlägg #1: Postat: 2009-10-13 10:01:00
JannesBlogg?
HÄR är ett stort fel på upplägget men vilken fantastisk berättelse.
Inlägg #2: Postat: 2009-10-13 11:36:00
JannesBlogg?
Nu var det rättat/ Men Sunny nu glömde att berätta om den gång du hade en stor orm lindad runt magen på en tågresa. Passagerarna började uppträda lite konstigt då ormen stack upp huvudet ur din varma sköna vinterkappa. Folk är lite knasiga och konduktören slängde av dig. Sedan sökte han kanske pension??
Inlägg #3: Postat: 2009-10-13 18:29:00
//GunnarL
Du är komplett galen Sunny! Men Du får en att skratta och tack för det. Annars finns det inte längre så mycket att skratta åt på Sourze.
Inlägg #4: Postat: 2009-10-13 20:15:00
Jocke - djuploggad
Ho, ho, kul Sunny. Jag har inget emot tama djur, tvärtom, har haft en del, men jag föredrar vilda. Jag tror dina blir/blev väl omhändertagna, och räknar med att du är en sann natur och miljövän, som t.ex. värnar om både vargar och rävar! Har du rönnbär på tomten, ge dom dock inte till rävar som stryker omkring! Dom kan bli sura i magen. Lingon kan gå.
Inlägg #5: Postat: 2009-10-13 20:31:00
JannesBlogg??
Min morfar tog med sin unga hustru till psykdoktorn i Göteborg.Jag tror att hon är tokig eller galen sa morfar! Det är hon säkert sa doktorn för det är bara sådana som kommer hit!
Inlägg #6: Postat: 2009-10-13 21:58:00
Sunny
Red: Om det ändå vore så väl att det var hamster.Det är ett fett marsvin o på slutet krävdes det feta kaniner.Därav min ovilja att mata.
Laddar...