Sourzes metadebatter

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2009-10-01 22:22:00
Utforskaren
Tack Janne och Leif-Arne för era intressanta upplysningar, gammal medeltida historia är fascinerande läsning just för att människorna på den tiden var inte dummare än nutides människor kanske klokare rent utav. Jag tror att så mycket tar vår uppmärksamhet ifrån oss, ja t.o.m. på de flestas händer, att de endast orkar med att leva i nuet och fantasin är puts väck. Du har ett stort register Janne av historiens vingslag som du bör känna dig stolt över och du LA har din kunskap närmare vår tid, men är inte dålig på något sätt.
Inlägg #22: Postat: 2009-10-01 22:59:00
Karin Holmberg ologgad
Det har stått i tidningen om hur kvinnor, tjejer, brudar, tanter, gör sig beroende av sociala communitys på nätet.
Sourze är ett ypperligt exempel där gubbsen hålls till. Får man säga att det är kärringgnäll? *Gömmer mig* innan jag får någon ilsken feminist alternativt en karl som hytter med näven, efter mig.
Inlägg #23: Postat: 2009-10-02 09:43:00
Jocke - halvloggad
22 Jag hytter med hammaren här, det är den jag använder för att slå in av andra upphittade gnällspikar på sourze. Ja nu håller fruntimren på att komma ifatt, det är väl mest de små som blir attraherade när det blir mer ansiktsbilder? Men kan du inte samla ihop lite tantväninnor hit för att får bort den här mansdominansen här, ej sällan med feministiska förtecken... på sourze? Vad tyckte du om min jämförelse mellan Schyman och Annna Anka? Två sidor av samma jakt på gubbar?
Inlägg #24: Postat: 2009-10-02 09:49:00
JannesBlogg?
JOCKE Kan du leda en allmän omröstning för att få bort Schymans ansikte från vår Löpsedel här. Jag är så innerligt trött på att se henne flera gånger om dagen. Åsikterna får hon behålla men kan vi inte ha ansiktet på sidan fyra i stället?
Inlägg #25: Postat: 2009-10-02 10:06:00
Jocke - halvloggad
24 Ho ho. För en gångs skull, hon ser ju riktig snygg och trevlig ut på den bilden! Men ta gärna bort henne, kanske Unto ändå skulle föredra Brigitte Bardot, i helfigur? Och hon har ju faktiskt samarbetat med Manna-Reta, förlåt Margareta Winberg för att får bättre djurskydd inom EU. Hedervärt!
Inlägg #26: Postat: 2009-10-02 15:27:00
Thomas L. Aabo
Arikel är bra och träffande.
Inlägg #27: Postat: 2009-10-06 00:23:00
Sunny okammad
Jag är i alla fall en kärring!
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...