|
Inlägg #1: Postat: 2009-09-24 15:13:00
|
|
Sunny Ologgad |
Jocke:min ene make är ju religiös o i hans religion är den katolska kyrkan lika med AntiKrist.Jag skulle således inte få honom med i en mässa där.Men som vanlig turist kan han givetvis bese Peterskyrkan o Vatikanen.Dess skattkammare är bara den värd en romarresa.O stärkte maken i sitt omdömme om denna stora världens superaffärside.Vi ateister är mera fria: jag har firat Påskmässa på den grekiska ön Hydra o varit med på begravningar i Transylvanien o i Ryssland. Jag vet:lite udda semestermål.Jag reste till Wittenberg för att bese dörren där M.Luther lär ha spikat upp sina tester i samband med att jag läste Martin Luthers bordssamtal
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2009-09-25 12:55:00
|
|
Utforskaren |
Såg på text TV följande; I Marocko har säkerhetstjänsten slagit till mot ett terrornätverk som uppges ha kopplingar till al-Qaida. Marockanska myndigheter hävdar att nätverket också har förgreningar till Sverige. Unto du som är bra på åsikter vad tycker du det här är för något?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2009-10-06 01:31:00
|
|
Sunny okammad |
Utforskaren: Varför tror vi att Sverige är undantaget allt elände som frodas i världen?
|
| |