|
Inlägg #1: Postat: 2009-08-28 13:21:00
|
|
Pia K |
Fint och lärorikt!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2009-08-28 15:06:00
|
|
Storyboard |
Så sant, så sant. Välkommen tillbaka Whitney. Jag är minst sagt, lika förvånad som säkerligen många andra, att hon hade det här i sig. En trevlig återkomst.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2009-08-29 10:35:00
|
|
JanneBologgad |
Första gången jag hörde Whitney så satt jag i en bil utanför Sala. Jag bad föraren köra in vid vägkanten för att minska störande biljud. Så bara lyssnade och lyssnade vi...//Ja Välkommen tillbaka.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2009-08-29 11:12:00
|
|
Utforskaren |
/Janne Jag håller med dig Whitney har en underbar stämma och är värd att lyssna på. Hoppas hon nu är botad från sitt knarkande och blir skötsam framöver. Trots att det finns oändligt med artister så finns det få njutbara, jag tänker här på hemmafronten hur många det finns som inte kan sjunga, men trots det, åker de på turnè och folket jublar. Jag vet att min mor berättade om att det fanns sk källarband som klagade på att de fick aldrig delta i radio eller i TV och än mindre ville skivproducenterna lansera dem på grund utav att sångaren i bandet inte kunde sjunga, men så en dag började det släppas fram allt möjligt som inte kunde kallas sång utan endast ett skrålande av de som hade en etta i sång i grundskolan och knappt det och så här är det än idag.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2009-08-29 11:25:00
|
|
Utforskaren |
Janne du känner säkert till en sångare som håller sig inom frikyrkorörelsen vid namn Karlsson förnamnet kommer jag inte på just nu, hur som helst här har vi verkligen en som kan sjunga, synd bara att det är få gånger han har fått framträda i radio eller TV. Från det ena till det andra det är kyrkoval på gång, du som har gått ur statskyrkan får du rösta? alltså förlorar man sin rösträtt samtidigt man går ur svenska kyrkan.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2009-08-29 11:26:00
|
|
Utforskaren |
Fel av mig det finns inte någon statskyrka utan benäms som svenska kyrkan.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2009-08-30 00:10:00
|
|
JanneBologgad |
Jag vet inte riktigt vilken Karlsson du tänker på, jag är väl inte helt uppdaterad. // Jag föreslår att vi säger Folkkyrkan eller Svenska kyrkan så blir det inga missförstånd/ TRE ungdomsförbund håller på att slå sig samman till ECUMENICA//
Jag tror inte at Sv.Kyrkan kommer att kallas frikyrka av vanligt folk - för denna kyrka kommer att ha kvar en särställning - pga begravningsväsendet och annat.// Katolska Kyrkan är frikyrka nästan överallt på Joprden - men vi tänker inte riktigt så pga av dess storlek och makt// Ät Påven en frikyrkopredikant?
|
| |