Inlägg #21: Postat: 2009-08-28 19:12:00
|
GunnarL oinloggad |
Jag förstår naturligtvis inte den här artikeln. Men jag vet att det som var ren fantasi och inbillning för 200 år sedan är verklighet och kunskap i dag. Och så kommer det väl alltid att förbli.
|
|
Inlägg #22: Postat: 2009-08-28 19:16:00
|
G - Sträng |
19 Oja, vi har många strängar på vår lyra! E A D G H E. t.ex. Men jag är viktigast. Sträng, men snäll och med lagom högt tonläge!
Ackorden tar vi en annan gång. G7 och dom andra.
|
|
Inlägg #23: Postat: 2009-08-28 19:18:00
|
ArHo Igen |
Fan också att man skall dras ner i skiten av en förstockad Norrbagge som tycker att han har rätt att vara rasistisk! Det finns all anledning att syna LA i sömmarna och likadant är det med Peter, smygrasister är vad ni är!
|
|
Inlägg #24: Postat: 2009-08-28 19:29:00
|
Leif-Arne |
#22 Annars kan du testa G D A E i dubbelkörer, låter kalamojs till Bluegrass, men råkar du på E E A är det absolut nödvändigt inta några rejäla tutingar byxvarm vodka först, ändå låter det bara _Entonigt ringer den lilla klockan, hur du än gör.
|
|
Inlägg #25: Postat: 2009-08-28 19:36:00
|
ArHo igen |
Du LA är ju dummare för varje dag som går, är det inte bättre att du skriver i nyktert tillstånd så du slipper avslöja din rasistiska läggning!
|
|
Inlägg #26: Postat: 2009-08-28 19:41:00
|
Leif-Arne |
Kära hjärtanes då, vilka har jag avslöjats vara smygrasist mot nudå, rymdgubbarna på den 13 planeten?
|
|
Inlägg #27: Postat: 2009-08-28 20:03:00
|
ArHo igen |
Skitsamma du är en streber punkt och slut, som snart spricker av högfärd i ditt egotrippade tillstånd som du dränker med sprit, för att inte kunna skriva under personligt ansvar, som blir till rasistiska infall. Försök inte att få igång de andra som då dras ner i skiten som du yrar om.
|
|
Inlägg #28: Postat: 2009-08-30 01:12:00
|
mseder |
Hej Torbjörn
Tack för att du i olika sammanhang debatterar och för fram din mening kring okända fenomen.
Dina erfarenheter av Sturmark är speciellt intressanta. En mer arrogant och rädd skeptiker får man leta efter. Trevligt att någon produktion vågar distanisera sig från vetenskapens självklara patent på verkligheten och ge en balanserad bild av sådana här fenomen.
Mats på Klar Sikt www.klarsikt.humancreations.se
|
|
Inlägg #29: Postat: 2009-08-30 01:14:00
|
mseder |
|
|
Inlägg #30: Postat: 2009-08-30 10:48:00
|
Jocke - halvloggad |
Välskrivet, intresseväckande. Det finns mycket som vi inte begriper, givetvis. Och all vetenskap lyder under mänsklig ofullkomlighet. Sedan kan vi vara i princip säkra på vissa saker, men aldrig vara säkra på det vi inte är säkra på. Som t.ex. vad som händer efter detta liv, eftersom vi "inte är där", och inte ens mobilkommunikationen tycks fungera "dit". Om dit nu finns.
|
|
Inlägg #31: Postat: 2009-08-30 11:02:00
|
Utforskaren |
#30 Jocke har du aldrig hört talats om cyberymden och den har vi ständigt kontakt med som ett parapsykologiskt fenomen som tvingat fram vårt behov att kommunicera genom en liten apparat.
|
|
Inlägg #32: Postat: 2009-08-30 11:08:00
|
Jocke - halvloggad |
31 Jag har hört talas om den, sitter just nu exakt i mitten av den. Har dock ej fullt klart för mig hur den funkar. Men det finns ju så många andra som har det så...
|
|
Inlägg #33: Postat: 2009-08-31 11:45:00
|
razaha |
Tack för en intressant artikel!
Jag har själv varit med om en massa övernaturliga saker, och är rätt öppen i sinnet för det. Min personliga åsikt är att alla egentligen kan se, men förnekar det och missar fenomenet.
|
|
Inlägg #34: Postat: 2009-08-31 12:07:00
|
Utforskaren |
/razaha ämnet är tabubelagt och därför finns det inga parapsykologiska fenomen utan allt får räknas som hjärnspöken. Vi har ju svar på alla livets gåtor anser många och inte minst de troende som har bibeln som huvudkudde de är tvärsäkra i sin tro, men då talas det inte om hjärnspöken för då är allt så självklart och naturligt. Man ska ha klart för sig att de flesta medium är religiöst troende, så egentligen så strider de mot den religiösa tron genom att syssla med sitt hokus pokus.
|
|
Inlägg #35: Postat: 2009-08-31 12:17:00
|
Utforskaren |
Både USA och forna Sovjet sysslade med parapsykologi i sin krigsforskning, vilka dumskallar att tro på sådan smörja. I Sovjet testade de en kvinna som skulle styra robotar med tankekraft och USA hakade genast på och gjorde samma experiment, Nej stora män som sysslar med parapsykologi är ju självklara idioter.
|
|
Inlägg #36: Postat: 2009-09-04 19:11:00
|
tatttrulle |
håll er långt borta från allt detta. oftast är personerna i sig sjuka med förvriden verklighets uppfattning. dock finns det friska människor vars verklighetsuppfattning blir förvriden av yttre orsaker. det sker innon den såkallade parafysiken vilket har en vetenskaplig bild på samma fenomen som vissa religösa får uppleva. ett annat gemensamnt namn på detta fenomen är spiritism. utan tvivel forskas det om detta.
Dock blir de personer som håller på med detta oftast övernitika och allvarligt mentalt skadade och förlorar oftast sin verklighets uppfattning.
skribenten av denna artickel är ett solklart fall. ifall påståenderna i artickeln har något med verkliheten att göra så bevisar denne själv sin övernitisk het. och skulle han nu ha slängt en bunt med papper av bevis för sveriges tv kanaler så vore det enkelt att reprodisera här. om nu detta har ägt rum är jag rädd att papper bunten är en bunt skrynkliga tomma papper. såvida inte skribenten är totalt utom verkligheten. sköldkörteln?
|
|
Inlägg #37: Postat: 2009-09-04 19:16:00
|
Jocke - halvloggad |
Tattkollkörtelen kanske? En gemen kommentar utan versaler, hur blir man sån?
|
|
Inlägg #38: Postat: 2009-09-04 19:22:00
|
tatttrulle |
mina stavfel pga rutten stavkontroll i ifåne?
|
|
Inlägg #39: Postat: 2009-09-04 19:25:00
|
tatttrulle |
van STT nytja en telefon som automatiskt ger versaler. men min partner vill inte ha den funktionen på i sin ifåne
|
|
Inlägg #40: Postat: 2009-09-04 19:28:00
|
Jocke - halvloggad |
ok, ok visst är det skönt att vi kan skylla på tekniken...? Eller på partnern...
|
|