|
Inlägg #1: Postat: 2009-07-30 07:11:00
|
|
Pia K |
Associated Press är bra! Hoppas de når ut över världen!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2009-07-30 09:32:00
|
|
Publikus |
Associated Press är bra! Hoppas de når ut över världen! Pia hur är det ställt egentligen, varför tror du att CMO, med alla hans nick skulle nå ut över världen. Alla nick med tidningsnamn CMO plus Professor Grönsak, Per Person. Förstår du inte att det har blivit kortslutning i CMO skalle, tilltad rakt upp och ner m.a.o. Och den mannen skall påstås vara seriös, nej en barnrumpa så gammal han är!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2009-07-30 10:05:00
|
|
Pia K |
Hej Publikusnick!
Jo,jag förstår det! Det var bara en fin kommentar från min sida, för att slippa skriva något förbannat till dem det handlade om. Då slapp ju jag spåra ur! Tack Assosiated Press, en mycket bra redaktion! :-
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2009-07-30 11:02:00
|
|
Utforskaren |
Pia K jag läser vad du skriver om Robban, jag ser det som en privat angelägenhet mellan er två som borde ha gått över till ett samförstånd så här dags. Varför inte? kan väl ni två Robban och du försonas genom att göra ett solidariskt avtal så att inte någon av er känner sig förfördelad. Ni har faktiskt ett barn tillsammans som ni i första hand måste ge den bästa omtanke och vård, första steget är att du och Robban blir sams. Hur som helst det här forumet är inte det rätta för privata uppgörelser som nästan ter sig löjeväckande för oss som skall lösa världens stridande problem på Sourze och inte minst de världsproblem vi har i vårt eget land.
|
| |