|
Inlägg #1: Postat: 2009-07-20 23:15:00
|
|
Sunny |
Tråkigt nog är det så.Jag som kvinna kan krama o gosa med barn,barnbarn o andras barn utan att någon undrar men mina män har alltid varit försiktiga med andras barn för att undvika att bli stämplade som "fula gubbar" Däremot är min make nr 1 fantastiskt gosig med sina barn.Någonting han var ganska ensam om i den genertionen född 24?O han kramar o pussar dem även nu när de blivit 40.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2009-07-20 23:19:00
|
|
Sunny |
Jag kramar de flesta människor jag möter o få tar illa upp.Väldigt få missförstår oxå.Jag är helt enkelt en mycket fysisk person.Åren i sexbranschen hade jag nytta av denna min läggning när strippkunderna inte bara fick titta på när jag dansade utan blev kramade o pussade när de gick.Skulle tro att många återkom just därför men det vet jag ju inte.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2009-07-21 09:00:00
|
|
Jocke S-43 |
Men så har det också undgått "debatten" att en tredjedel av incestfallen anses en kvinnlig släkting stå för. Möjligen med stort mörkertal. Toleransen är förstås större inför kvinnlig kärlek/sex. Det är bara så, och har säkert biologiska orsaker. Men genom att sådana femomen ständigt sopas under den "jämställda" mattan - tabubeläggs, så kan vi aldrig få ett bättre relation mellan könen och visavi barnen. Vilket också diverse statistik visar.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2009-07-21 16:01:00
|
|
Sunny |
Ja Jocke: mörkertalet är stort när det gäller kvinnliga förrövare.Skälen är många.Den gamla seden att kvinnor måste vara oskulder och föreställningen om att inte märks lika tydligt på en pojke är en förklarig.En annan är att pojkar skäms ännu mera:De ska ju tillhöra det strakare könet o det är ännu mera pinsamt för en pojke att våga anmäla. Min pappa som var pedofil övergick på äldre dagar till enbart pojkar.När jag frågade varför sade han att det var mindre risk att de skvallrade Det funkade för de sista 20 åren av sitt liv var han utanför fängelset fast han knappast slutade begå övergrepp?
|
| |