Idioti - eller?

Den här tråden diskuterar artikeln Idioti - eller?.
Inlägg #1: Postat: 2009-07-17 03:05:00
Sofia Larsson
Ja, idioti på hög nivå. Jag som 21-åring bryr mig inte om jag skulle spendera tid på stranden med femtio kilo för mycket eller inte, det är bara folkets reaktion man är orolig för och om de blir häpna är det dem som har problem, inte jag. Att det sen är allt från 15-åringar till 60-åringar som gör sig redo för stranden är idiot på hög nivå. "Okej" att unga tjejer tänker så, men det borde ju gå över i en viss ålder.
Inlägg #2: Postat: 2009-07-17 08:30:00
Utforskaren
Fördomar och fåfängans makt är enorm som kan ta livet av människor som bekant. Att omgivningen skall ta överhanden om ens livstil är galenskap, som borde på fullt allvar tas upp på den politiska dagordningen och utredas om vi ska fortsätta att ha ett sådant samhälle som förstör för människorna? Faktum är att detta startades av politiska myndigheter en gång i världen och resterna av det aktoritära samhället lever kvar på ett förunderligt sätt, dominerat av jantelagen och både du och jag är medskyldiga och bär ett ansvar för samhällets idiotiska livsyn som skapar sjuka livstilar.
Laddar...