|
Inlägg #1: Postat: 2009-06-15 20:14:00
|
|
Pia K |
Du vet Robban, det finns inte så många sanningar om mig. Men det finns en sanning om dig- och det är att du gjort bort dig med allt ditt snack, som inte leder någonstans. Hade du varit snällare och mer erfaren med människor, kanske du haft bättre tur, men tyvärr- och det har ingenting med känslor att göra. Jag gillar ju dig, men inte de saker du säger.
Nej, jag tycker det är lönlöst, att sätta sig till doms över Lejonborg, bara för att han var lite orginell och inte som alla andra ja-sägare.Men det är typiskt svenskt, att mobba och håna utan tanke på konsekvenserna. Sädana människor äe svåra att få förstå vad de gör.
Jag tycker vi svenskar är råa och ogudaktiga. Har man kärlek i hjärtat, spelar det ingen roll vad andra gör. Kärleken dör aldrig.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2009-06-17 00:18:00
|
|
snälla mannen |
För det första; 1 Sen NÄR blev jag RebellRobban? 2 Kan du inte skriva till RebellRobban å förklara för honom det du känner istället för att slå i luften här? Jag tror ingen här på sourze är speciellt road av att läsa ditt paranoida skitsnack om stackars RebellRobban.skärp dej!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2009-06-17 00:48:00
|
|
RebellRobban |
Ha,ha,ha ja du pia,du är verkligen helt patetisk.Du måste verkligen ha gillat mej pia? Eller hur??? Va det därför du skrev att -Den snälle Rebell Robban tycker jag inte ska blanda sig i mina affärer??? Du vet,jag kan ju bara tolka den meningen på ett enda sätt så därför undrar jag bara VEM av oss två som har gjort bort sej totalt här för alltid...???
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2009-06-17 13:52:00
|
|
Pia K |
Ja, det är väl du Robban! Du har ju inte skrivit särskilt mycket här mer än taskiga kommentarer!
Sen känner du ju inte mig heller. Du är typiskt sexfixerad och då kan man inte lära känna människan ordentligt. Du vet, livet går inte bara ut på sex, som jag förut sagt och du är den som verkligen har förstört relationen för oss. Hoppas du kan ta med din ny avän till soc. och fika med dina föräldrar, så kanske du får hem din son snart om du bildar familj. Med mig var det omöjlit som du vet. Och jag är och har aldrig varit något tidsfördriv. Du har blandat ihop en hel del. Bättre lycka nästa gång, eller hur Robban!?
Ha en bra sommar.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2009-06-19 00:09:00
|
|
RebellRobban |
Taskiga kommenterer? Ja DIN kommenter är så vidrig som man tror knappt att den är sann! -Den snälle Rebell Robban tycker jag inte ska blanda sig i mina affärer??? Affärer för mej är Otrohet,tillfälliga små sex äventyr med okända eller föredettingar oacceptabelt för mej i en relation.Du snackar som vanligt mot dej själv Pia.Ge dej nångång å rannsaka dej själv...
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2009-06-19 10:39:00
|
|
RebellRobban |
Jag har bara gått efter vad du själv har sagt och ingenting annat och JAG är verkligen inget tidsfördriv,bankomat eller clown sörrö! Nu känner jag mej lycklig igen.Jag har "tagit tillbaka mej själv" ett uttryck du Pia använder väldigt ofta i dina försvarstal.Som man sår får man skörda vettu...
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2009-06-19 11:08:00
|
|
peter_ |
Bra, då kanske du kan släppa det här Robban? Att vara en stalker måste vara en av de värsta själförnedringar man kan syssla med.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2009-06-19 13:33:00
|
|
RebellRobban |
Skulle jag vara en stalker för att jag försvarar mej mot pias skitsnack om mej? Skulle inte tro det.Hon får väl skylla sej själv när hon skriver så mycket skit om mej.Jag kan lukta mej till en mobbare på mils avstånd,så ere någon här som verkligen är stalker å lider av mindrevärdeskomplex så ere pia själv.Å tydligen är hon inte ensam heller...
|
| |