|
Inlägg #1: Postat: 2009-06-16 17:40:00
|
|
Kantboll |
Patetiskt.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2009-06-16 17:55:00
|
|
He-he Kantbollen på högersida |
#1 He-he Kantbollen på högersida!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2009-06-17 22:14:00
|
|
Unto Sep |
Tre danska soldater dödades vid strider i den afghanska Helmandprovinsen i dag. TT
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2009-06-17 22:39:00
|
|
Kantboll |
Unto min vän. Jag vill inte påstå att du är dum men samhället försöker göra dig dum och just detta strider jag emot. Man vill ha ett intelligent samhälle och därför ber jag dig att foga dig till det. Du behöver inte tillhöra en organisation för att sprida dina åsikter, du kan personligen sprida ett budskap t.ex. att vi är i händerna på en politisk maffia stödd av storkapitalet som är en god början.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2009-06-18 10:30:00
|
|
Pasifist |
25 danska soldater har dött i Afghanistan ...
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2009-06-18 15:58:00
|
|
Thomas L. Aabo |
De dog för friheten. Att ge andra fihet.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2009-08-23 12:08:00
|
|
Sekulär ateist |
#6 He-he Thomas Laurits! Undrar hur många ryska soldater som dog i Afghanistan för frihetens skull och dessutom dog de förgäves eftersom amerikanerna stödde talibanerna så att dom kunde ta makten och göra slut på demokratisträvandena? Snart har amerikanerna med hjälp av bl.a. danskar krigat i Afghanistan i tio år, lika länge som ryssarna. Och resultat? Dagens ockupanter har inte ens kommit halvvägs till vad ryssarna åstadkom när det gäller demokrati och mänskliga rättigheter. Något som de nya ockupanterna är bättre på är jordbruket. Under ockupationen har opiumodlingarna mångdubblats och västerlandets jetsetare fått billigt heroin.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2009-12-19 14:38:00
|
|
Unto S |
Den här artikeln har haft 607 läsare. Den har fått en poäng. Två har röstat, 605 håller tyst. Och kommentarerna håller samma nivå …
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2009-12-19 15:57:00
|
|
ingloz |
# 8/ Unto, den här texten läste jag nyligen på din Facebook-sida. Där heter den: "Hon heter Grana" och minns att jag skrev att din text berörde djupt. Hur tusan har du burit dej åt för att få så många antagonister här på Sourze?? För övrigt får jag visst ta tillbaka min tidigare uppfattning att Sourze fått en mer kultiverad atmosfär. Snarare tycks samma grälsjuka anda råda som för 5-6 år sedan. Fortfarande verkar de bästa texterna får minst respons vad gäller både kommentarer o betyg. betygssystemet är rent åt h-e anser jag fortfarande
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2010-02-22 13:23:00
|
|
Unto S |
Världens mest brutala terrorister har slagit till igen … Amerikanska stridsplan bombade tre minibussar fulla av civila, 33 dödades varav många barn, 14 skadades. När kommer dessa amerikanska terrorister att ställas inför domstol för brott mot mänskligheten??
|
| |