|
Inlägg #1: Postat: 2009-05-15 14:38:00
|
|
Kronblom |
Hur fan kunde du gå på en sådan uppenbar bluffsajt ? Man ser ju på stavfelen att verksamheten är oseriös.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2009-06-04 00:38:00
|
|
Alexej T. |
Hej på dig.
Läste allt du skrev i sin anmälan.
Visst jag håller med i vissa snitt av den men först vill jag påpeka ett stort fel som du skrev i början av din anmälan och som jag ser just på den din anmäla håller sig!
Så skrev du: Erbjudandet är 100 gratis och utan några förpliktelser och få endast utnyttjas en gång per person.
Om man går in på den sidan så står det absolut ingenstans om att Erbjudandet är 100 gratis!!!
Så jag hoppas att du har tagit screenshot på den raden för att du kanske skriver snart att dem hade ändrat på innehålet.
Det står istället att medlemskap är gratis och du får din biobiljett om 2-3 dagar om du utnyttjar annonser!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2009-06-04 00:38:00
|
|
Alexej T. |
Tyvärr det är så i dagens läge att det är person som beställer varor måste betala fraktkostnad... och det framgår i alla annonser.
För min del ser det ut som att du försöker att provocera andra att reagera på samma sätt som du gör! Det är fel. Det finns säkert många besökare som verkligen vill utnyttja dessa annonser och få sin gratis biobiljett!
Så var vänlig läs noga igenom alla regler och villkor innan du börjar anklaga någon.
Annas kanske en dag blir du själv anklagad.
Om du inte tycker om elborstar och vitaminer det är bara stänga webbsidan och fortsätta göra dokumentär filmer istället!
M.V.H Alexej T.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2009-08-26 02:21:00
|
|
jenniferw |
Tycker det ser ut som så på den bild som är i början av "artikeln" att det står "Få en gratis biobiljett på en minut". JAG tolkar i alla fall det som att jag inte ska behöva göra något mer än 1 minuts gratis "saker" för att få biljetten, utan att jag kan se något finstilt som går att läsa.. Intressant är det, har själv fått ihop till presentkort nu men minns att jag skrev upp mig där av anledningen att få en biobiljett direkt jag med.
|
| |