Kvinnor och män kan aldrig enas!

Inlägg #1: Postat: 2009-04-24 01:08:00
snälla mannen
jaaa då leif-arne du har så rätt så! visst är det som du skriver.Pia har kommunikationsproblem för att hon inte orkar lyssna på vad andra män säger,hon orkar bara lyssna på sin egen röst som ska babbla på oavbrutet i flera timmar....
Inlägg #2: Postat: 2009-04-24 01:14:00
snälla mannen
Och det bästa av allt är att;Pia alltid har rätt,i precis allt hon säger.hon är felfri och kan aldrig göra fel,säga fel saker,säga sårande saker,aldrig felfria perfekta pia,å det beror på förstår du att pia är kvinna,å kvinnor är ju alltid felfria,det vet du väl leif-arne,att det alltid är vi mäns fel att vissa kvinnor mår dåligt,aldrig lyckas i relationer etc.Det är ju det Pia försöker å lära oss här på sourze.tur bara att jag le åt hennes irrgärningar å lugnt kontatera att jag fortfarande är frisk,å det är jag jäkligt glad för,för du vet,en friks människa reagerar,en sjuk människa blir apatisk...
Inlägg #3: Postat: 2009-04-24 11:45:00
Pia K
Jag mår inte dåligt, i alla fall inte dåligare än jag mått- och det beror på att jag redan haft de relationer jag fått och behöver inte jaga några fler. Jag är tacksam för det fina JAG fått uppleva- och ser inte som livsviktigt att ha en relation, livet är inte bara relationer. Relationer är inte för alla kanske. Vi är olika. Om jag ska ha en relation, ska jag ha det med en andlig människa, som sätter andlighet och ödmjukhet först. Det har jag lärt mig. Annars kommer aldrig någon relation att fungera för mig.
Inlägg #4: Postat: 2009-04-24 18:56:00
Sunny
Det är så jag känner det oxå.Jag älskar mina män men det är deras andliga o intelletuella förmåga samt deras goda hjärta jag älskar dem för.
Laddar...