|
Inlägg #1: Postat: 2009-04-18 12:05:00
|
|
snälla mannen |
Så klart det finns kvinnor som blir kåta på Psykopater.Det är väl ingen nyhet.Likväl som att det finns kvinnor som tycker det är normalt att i en relation ta sej friheten att vara otrogna när dom behagar göra små misstag som det brukar hetaför att sedan återgå till sin ovetande snälla man...
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2009-04-18 19:04:00
|
|
Pia K |
Hela snälla mannens koncept om otrohet, ptrohet, otrohet, vittnar om en otrolig osäkerhet på kvinnor, på samma gång snälla mannen använder ord som "kåt på" och målar ut kvinnor som prostituerade, som går bakom ryggen och ljuger, talar osanning i relationer och är allmånt odugliga som individer. En väldigt sjuk och osann bild av kvinnan tycker jag , som vittnar om liten erfarenhet och för mycket "tittande och fantiserande" utan riktiga erfarenheter. Sådant blir jäkligt tröttsamt i längden, speciellt när en person drar in sex i alla artiklar. Jag skulle söka för det här, om jag vore som snälle mannen. Det är något sjukt sexuellt över det.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2009-04-19 04:03:00
|
|
snälla mannen |
Ja du pia du verkar ju ta åt dej eftersom du reagerar så starkt på det jag skrev.Sen va det gäller den sexuella biten så vet nu dom flesta här på sourze exakt var du står va det gäller den biten... "Det är så härligt att må bra och slippa alla krav", skriver du, Pia. Ja, jag har sedan länge förstått att du vill leva i ett kravlöst förhållande, men jag tycker att även Rebell-Robban har rätt att ställa krav på trohet. Varför skall just han bli sämre behandlad än andra? Kenta Katt
#32 2009-04-05 23:10 Och jag har fortfarande inte fått någe ärligt svar ifrån Pia K varför RebellRobban ska bli sämre behandlad än andra män...????
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2009-04-19 04:11:00
|
|
snälla mannen |
Men om en kvinna är flörtig är det väl inte så konstigt att den drabbade mannen reagerar.Och då med kraft!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2009-04-19 15:19:00
|
|
Starka tjejen |
#4Många män accepterar flörtiga partners, och andra accepterar även otrohet ifrån sina fruar. Det handlar om hur stark könsdrift mannen har. Vanliga svenska karlar har inte så stark könsdrift, så vi kvinnor får söka lite äventyr på annat håll. Det är väl OK ?
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2009-04-19 23:33:00
|
|
snälla mannen |
Intressant svar starka tjejen; -Så,då har du legat med alla Sveriges män så du vet exakt vilken stark eller svag könsdrift ALLA svenska män har????? Det är endast sjuka män som accepterar flörtiga och otrogna kvinnor/fruar eftersom dom själva är likadana.Friska män accepterar aldrig ett sådant vidrigt beteende.Å det gör inte friska kvinnor heller....
|
| |